برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

کنکور ۱۴۰۰ با حرف آخر

در سال های اخیر هم یکی از دغدغه های اصلی داوطلبان و حتی از آن ها بیشتر، والدین آنها پیدا کردن بهترین منبع آموزشی است که با توجه به تعداد زیاد منابع آموزشی اعم از کتب کمک آموزشی کلاس های حضوری یا آنلاین و نشر های دیجیتال یافتن منابع آموزشی کاری دشوار است. 

اما برای انتخاب منابع آموزشی از دو طریق می‌توان اقدام کرد. راه اول آزمون و خطاست که داوطلب با استفاده از این روش از منابع مختلف استفاده خواهد کرد و با بررسی آن ها می‌تواند بهترین منبع را انتخاب کند. اما این راه به شدت خسته کنند، زمان بر و نیاز مند به هزینه فراوان است. اما راه دوم استفاده از تجربه های موفق است و انتخاب منابع به کمک افرادی است که توانسته اند در کنکور بدرخشند یا منابعی که با استفاده از آن ها نتایج خوبی کسب شده است. امروز به شما حرف آخر را معرفی می‌کنیم و دلایلی که باید این منابع را انتخاب کنید موشکافانه بررسی خواهیم کرد.

چرا موسسه حرف آخر؟

با توجه به بررسی های انجام شده به چندین دلیل قانع کننده باید از منابع حرف آخر استفاده کرد. دلیل اول بازدهی هایی است که توسط این منابع کسب شده است و در کنکور ۹۸ این موسسه ۵۱ رتبه برتر با رتبه کمتر از ۳۰۰ داشت که از بین آن ها می‌توان به روژین و هانا یاری دوقلوهای افسانه ای، مانی مرتضوی، سجاد علیزاده، تورج جعفری و علیرضا مردانی، امیر جهان دیده و محمدرضا پادویی که رتبه های دو رقمی کسب کردند اشاره کرد.

  مبارزه با ملخ صحرایی در سیستان و بلوچستان به حدود ۱۴۰هزار هکتار رسید

دلیل بعدی سبک آموزشی این موسسه می‌باشد که برای اولین بار در ایران آموزش پویا نمایی را ابداع کرد که یادگیری را برای دانش آموز و تدریس و انتقال مطالب را برای مدرس به شدت آسان کرده است به طوری که حتی در دروسی مانند دین و زندگی در این موسسه داوطلب دیگر نیازی به حفظ کردن نخواهد داشت و اتفاقا با همین سبک تدریس ۱۵ نفر از شاگردان این موسسه موفق به کسب ۱۰۰ درصد در دینی شدند و درخشیدند. 

موسسه حرف آخر برای تمام پایه های از ابتدایی تا دانشگاه منابع آموزشی دارد و تمامی دی وی دی های آموزشی با تدریس بهترین اساتید کشور همچون استاد عبدالرضا منتظری، علیرضا یوسفیان پور، دکتر غلامحسین شیروانی، پیمان کامیار و محمد واعظی آماده شده است.

حرف آخر برای اطمینان دادن به مخاطبان ۲۰ درصد از تدریس خود را به صورت کاملا رایگان (شامل ۴۰ تست قطعی کنکور و ۳۰ ساعت آموزش همه دروس) در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد که می‌توانید از طریق تماس با مشاورین مجموعه آقای شایان مامندی، خانم حدیث قمری  و خانم مریم فرزی یا ارسال عدد ۵ به سامانه پیامکی موسسه ۱۰۰۰۲۹۰۷ دریافت نمایید. تخفیف های این موسسه به صورت پلکانی بوده و برای دریافت آن از طریق شماره های سایت مرکزی اقدام نمایید :

۰۲۱-۶۶۵۷۶۱۸۲

۰۲۱-۶۶۵۷۶۳۷۱

۰۲۱-۶۶۵۶۶۶۲۳

سایت مرکزی حرف آخر : https://harfeakharpub.com

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)