برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

برترین ایده‌های زیست‌فناوری دانش‌آموزی با هم رقابت می‌کنند

به گزارش روز چهارشنبه معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، زیست‌فناوری یکی از علوم با ظرفیت رشد و توسعه بالا در دنیا محسوب می‌شود، این حوزه تخصصی در ایران هم در چند سال اخیر، روند رو به رشدی را طی کرده است،  

ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بر اساس ماموریت خود مبنی بر ترویج مفاهیم زیستی در کشور، یکی از گروه‌های هدف فعالیت‌هایش را دانش آموزان قرار داده است.

بر همین مبنا این ستاد، برای تربیت نسل توانمند زیستی در کشور با وزارت آموزش و پرورش هم‌قدم شده است تا بزرگ ترین مسابقه ملی خلق ایده‌های زیست‌فناوری را در بین دانش‌آموزان برگزار کند، مخاطبان این مسابقه ملی، تمام دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم سراسر کشور هستند که تا ۳۱ خرداد فرصت دارند برای ثبت نام اقدام کنند.

این مسابقه یک رویداد رقابتی است که در باشگاه دانش آموزی زیست فناوری طراحی شده است و با مشارکت دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول و دوم از سراسر کشور درسال تحصیلی ۹۹-۹۸ برگزار می شود.

این رویداد فناورانه فرصتی برای تجاری‌سازی ایده‌های فناورانه خواهد بود،  دانش‌آموزان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به آدرس اینترنتی stbioclub.ir مراجعه کنند.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  هشدارهای سازمان جهانی بهداشت به زنان باردار برای پیشگیری از کرونا