برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

امتحانات دانشگاه علم و فرهنگ مجازی برگزار می‌شود

بر اساس اطلاعیه روز سه شنبه دانشگاه علم و فرهنگ، امتحانات پایانی در تمام مقاطع تحصیلی، طبق تقویم آموزشی و برنامه زمان‌بندی برای هر درس به شیوه غیرحضوری از طریق سامانه ‏های آموزش مجازی این دانشگاه در بازه زمانی ۱۶ تا ۳۱ تیرماه برگزار می‏ شود.

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و فرهنگ در اطلاعیه شماره ۲ خود در خصوص برگزاری امتحانات عنوان کرد: پیرو اطلاعیه مورخ ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ و بخشنامه مورخ ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ در ارتباط با امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸، در راستای مسئولیت این معاونت در حفظ سلامت دانشجویان و همکاران در کنار حفظ کیفیت آموزش و با توجه به افزایش آمار تعداد مبتلایان به بیماری کووید۱۹ در روزهای اخیر و نگرانی برخی خانواده‌ها و صادر نشدن مجوز برگزاری امتحان حضوری از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، امتحانات پایانی در تمام مقاطع تحصیلیبه شیوه غیرحضوری برگزار می شود.

این امتحانات طبق تقویم آموزشی و برنامه زمان‌بندی برای هر درس از طریق سامانه‏ های آموزش مجازی دانشگاه در بازه زمانی ۱۶ لغایت ۳۱ تیرماه برگزار می‏ شود.

در این اطلاعیه آمده است: برنامه زمان‏ بندی امتحانات، برای اساتید از گزارش ۴۶۴ سامانه جامع آموزشی دانشگاه (سیستم گلستان) و همچنین، برنامه زمان‏بندی امتحانات، برای دانشجویان از گزارش ۴۲۸ سامانه جامع آموزشی دانشگاه قابل استخراج است.

در ادامه این اطلاعیه تاکید شده است: چنانچه به هر دلیلی آزمون غیرحضوری در تاریخ مقرر برگزار نشود، لازم است استاد درس پس از هماهنگی با اداره برنامه‏ ریزی، نظارت و سنجش از طریق مدیر گروه مربوط، حداکثر تا پنجشنبه ۲ مردادماه نسبت به برگزاری آزمون اقدام لازم را به عمل آورد.

این اطلاعیه می افزاید: مشاهده روز و ساعت امتحانات پایان ترم دانشجو (گزارش ۴۲۸)، صدور مجوز شرکت در آزمون پایانی و نیز ثبت نمره نهایی، منوط به تسویه حساب مالی دانشجو در نیمسال جاری، حداکثر تا پنجم تیرماه، با توجه به اطلاعیه معاونت پشتیبانی مندرج در سایت دانشگاه درخصوص شهریه نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ و همچنین، تکمیل یا اصلاح پروفایل (بارگذاری عکس پرسنلی جدید، درج ایمیل و شماره موبایل دانشجو) در سامانه LMS دانشگاه به نشانی lms.usc.ac.ir. است.

  زمان شرکت در چهارمین دوره مسابقه دانش‌­آموزی نور تمدید شد

این اطلاعیه خاطر نشان کرد: دانشجویان در موعد مقرر درخصوص تسویه حساب مالی و تکمیل پروفایل اقدام کنند. حداکثر زمان ثبت نهایی نمرات دانشجویان (قفل نمرات در سامانه جامع آموزشی دانشگاه) توسط اساتید، ۱۰ روز پس از برگزاری آخرین امتحان غیرحضوری (۳۰ مردادماه ۱۳۹۹) است.

در این اطلاعیه آمده است: همچنین، درصورت عدم قفل نمرات توسط اساتید در موعد مقرر، اداره کل آموزش رأساً نسبت به قفل نمرات اقدام می کند و پس از آن امکان ثبت یا تغییر هیچ نمره ‏ای در سامانه جامع آموزشی دانشگاه وجود ندارد.   مشاهده نمرات و نیز ثبت‏ نام نیمسال آتی، منوط به انجام ارزشیابی در بازه زمانی ۸ تا ۱۲ تیرماه از طریق سامانه جامع آموزشی دانشگاه است.

بر اساس تقویم آموزشی (تمامی مقاطع تحصیلی) نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹- ۱۳۹۸، تاریخ شروع کلاس های دانشگاه علم و فرهنگ شنبه ۱۹ بهمن ۹۸ است و تا پنجشنبه ۱۲ تیر ۹۹ ادامه دارد. همچنین، تاریخ امتحانات غیرحضوری پایان ترم از ۱۶ تیر تا ۳۱ تیرماه ۹۹ است.

حداکثر مهلت ثبت نمرات مقطع کارشناسی نیز از ۵ مرداد آغاز و تا ۳۰ مرداد ۹۹ ادامه دارد. مهلت برای ثبت نمرات دروس نظری از ۲۶ تیر ماه آغاز است و تا ۱۲ مرداد ماه ادامه دارد.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)