برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون دانش‌آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور

به گزارش روز چهارشنبه معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، داوطلبان برای ثبت نام و ویرایش فرم آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور از امروز فرصت دارند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ویرایش یا ثبت نام برای حضور در این آزمون اقدام کنند.

داوطلبان حضور در این آزمون، فرصت دارند تا شنبه ۱۴ تیرماه با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ویرایش و ثبت نام خود اقدام کنند.

بر اساس اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی، سیزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور نهم مرداد ماه برگزار می شود.

کارت ورود به جلسه آزمون از ساعت ۱۶ روز سه شنبه ۷ مرداد ۹۹ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

داوطلبان باید پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی خود را در روز آزمون همراه داشته باشند، در غیر این صورت از ورود آنان به سالن برگزاری آزمون جلوگیری می شود.

منابع آزمون در بخش اختصاصی آزمون ملی دانش آموختگان رشته دندانپزشکی خارج از کشور سال ۹۹ در سایت سنجش www.sanjeshp.ir در بخش پیوند منابع آزمون ملی دانش آموختگان خارج از کشور رشته دندانپزشکی سال ۱۳۹۹ قابل دسترسی است.

منابع بخش علوم پایه آزمون ملی دانش آموختگان رشته دندانپزشکی خارج از کشور سال ۹۹ در سایت سنجش www.sanjeshp.ir در بخش پیوند منابع امتحان جامع علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی قابل دسترسی است.

آزمون دروس اختصاصی رأس ساعت ۸:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۹ مرداد ۹۹ و آزمون دروس علوم پایه رأس ساعت ۱۳:۳۰ روز پنجشنبه ۹ مرداد ۹۹ برگزار می شود.

  بودجه مناسب صندوق نوآوری برای ثبت مالکیت فکری فناوران

داوطلبانی که پیش از این در آزمون جامع علوم پایه شرکت کرده و قبول شده اند، با ارائه درخواست کتبی به مرکز خدمات آموزشی، می توانند از نتیجه قبولی قبلی استفاده و در بخش علوم پایه آزمون شرکت نکنند.

پس از آزمون مرحله نظری اسامی قبول شدگان در سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد. قبول شدگان در مرحله نظری آزمون، برای شرکت در مرحله عملی آزمون به پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران معرفی خواهند شد.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)