برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

تلاش مدرس خیابانی در تنظیم بازار ستودنی است

“علیرضا حائری” امروز (دوشنبه) در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: بهترین اتفاقی که در۲۲ مرداد ماه در مجلس می تواند بیفتد، رای آوردن وزیر پیشنهادی رییس جمهوری برای وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

وی با اشاره به بی ثباتی قیمت انواع کالاها در ماه های گذشته، خاطرنشان کرد: با حضور مدرس خیابانی تلاش زیادی از سوی وزارتخانه برای نظام بخشی به بخش بازرگانی، تجارت، خرده فروشی و تثبیت قیمت ها شاهد بودیم که تا حدود زیادی هم در این موضوع موفق عمل کرد.

حائری ابراز امیدواری کرد پس از قطعی شدن حکم وی به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت، برنامه تثبیت نرخ ها و جلوگیری از نوسانات روزانه قیمت ها با قدرت و قوت دنبال شود.

وی در ادامه با اشاره به سهم حدود ۴۴ درصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت از تولید ناخالص داخلی کشور، گفت: این وزارتخانه با اهمیت در چند سال گذشته چهار وزیر به خود دیده که موضوعی ناخوشایند است، بنابراین بهتر است گزینه پیشنهادی رئیس جمهوری در روز چهارشنبه به اتفاق آرا حکم قطعی خود را دریافت کند.

عضو هیات مدیره خانه صنعت و معدن استان تهران اضافه کرد: اگر وزارتخانه هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود، به نفع مجموعه بازار، تجارت و بخش صنعت و معدن کشور خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: مدرس خیابانی در صورت انتخاب کمتر از یک سال وقت دارد ثباتی به این بخش های حساس ببخشد، اما در صورت رای نیاوردن چند ماه دیگر نیز این وزارتخانه باید با سرپرست اداره شده و بلاتکلیف بماند.

عضو هیات مدیره جامعه متخصصین نساجی ایران در عین حال به برخی چالش های اخیر بخش های صنعت، معدن و تجارت کشور از جمله آشفتگی در برخی بازارها اشاره کرد و گفت: با توجه به موضوعاتی که در سال های گذشته به وجود آمده، هر کس دیگر نیز جای مدرس خیابانی بود همین اتفاق ها را شاهد بودیم، به طور که اکنون شاهدیم با توجه به کاهش روزانه ارزش پول ملی، تبدیل پول از سوی مردم به سایر اقلام سرمایه ای از جمله مسکن، خودرو، سکه، ارز، طلا و غیره و در بخش‌هایی مثل نساجی حتی خرید پنبه و نخ ادامه دارد.

  پایان‌نامه‌های برتر در حوزه فقرپژوهی معرفی شدند

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)