برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

مدرس خیابانی سکان‌دار توانمندی برای وزارت صنعت است

«مجیدرضا حریری» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به سابقه فعالیت «حسین مدرس خیابانی» به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت از سوی رییس جمهوری اظهار داشت: وی از افراد نادری است که سابقه کار در وزارتخانه مربوطه را داشته که این یک نکته بسیار مثبت محسوب می شود زیرا کمتر به این موضوع در انتخاب وزرا توجه می شود.

رییس اتاق بازرگانی ایران و چین افزود: وی دو دهه در وزارتخانه های بازرگانی و صنعت، معدن و تجارت در پست های مدیریتی تا قائم مقامی و در نهایت سرپرستی فعالیت کرد که می تواند در صورت دریافت رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به کمک وی بیاید.

وی با بیان اینکه مدرس خیابانی فردی توانمند در این حوزه است، تاکید کرد: مدرس خیابانی  فعالیت خود را از سطوح پایین‌تر آغاز کرد و توانست به جایگاه فعلی دست پیدا کند که روند خوبی محسوب می شود.

حریری با اشاره به اینکه کمتر از یکسال از پایان دولت دوازدهم باقی مانده است، تصریح کرد: بهتر است در این مدت باقی‌مانده کسی بر سر کار بیاید که مدتی در شرایط فعلی سرپرستی را پشت سر گذاشته باشد به عنوان وزیر راه خود را ادامه دهد و سکان این نهاد را به دست بگیرد و به درستی آن را هدایت کند.

وی اظهار داشت: امیدواریم مدرس خیابانی با دلگرمی بیشتر و خروج از زیر سایه سیاست برای این ماه‌های باقی‌مانده که دوران حساسی است به تلاش خود ادامه دهد و وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت را به جایگاه حقیقی خود بازگرداند.

  خودروهای کمپینگ و کاروانینگ ایران صاحب کلوپ شدند

حریری با بیان اینکه جایگاه محکم این وزارتخانه به دلیل موازی‌کاری برخی نهادهای دیگر و پیگیری تفکیک وزارت بازرگانی دچار تزلزل شده است، خاطرنشان کرد: مدرس خیابانی می تواند این اقتدار را به وزارت صنعت، معدن و تجارت بازگرداند و در حوزه تولید، تجارت و مبادلات بین‌المللی ساز و کار جدیدی را ایجاد کند.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)