برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

پایان‌نامه و پژوهش‌ در حوزه مهاجرت‌ بین‌المللی حمایت می‌شوند

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در این فراخوان آمده پایان نامه هاو رساله ها در زمینه‌های جابه‌جایی تحصیلی دانشجویان، مهاجرت‌های کاری و اقتصادی، مهاجرت‌های اجباری و پناهجوئی و همچنین مهاجرت‌های محیط زیستی و اقلیمی به صورت مالی و پژوهشی حمایت می شوند.

علاقمندان می‌توانند در طرح  کارآموزی پژوهشی در نیمسال دوم ۱۳۹۹ شرکت کنند و توانمندی و تجربه‌های خود را در حوزه پژوهش‌های مهاجرتی توسعه دهند.

این فراخوان  از تمامی دانشجویان و پژوهشگران حوزه‌های علوم انسانی و هر یک از گرایش‌ها و حوزه‌های دیگری که علاقه مندی‌های تحقیقاتی در زمینه مهاجرت های بین المللی  دارند جهت شرکت دعوت کرده است.

پژوهشگران و طرح‌های انتخاب شده در این فراخوان، فرصت مشارکت و یا همکاری در انتشار مقالات علمی بین المللی و استخراج گزارش‌های تحقیقاتی خواهند داشت، در قالب این طرح، رساله‌های دکتری تا سقف ۸۰ میلیون ریال همراه با مشاوره پژوهشی و دسترسی به آمار مهاجرتی حمایت می‌شوند. همچنین پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد تا سقف ۴۰ میلیون ریال به همراه مشاوره پژوهشی بهره می‌برند و برای تکمیل طرح خود به آمار مهاجرتی دسترسی خواهند داشت.

همچنین متقاضیان کارآموزی یا دستیار پژوهشی، از پرداخت کمک‌هزینه ماهیانه و آموزش در حوزه مطالعات مهاجرتی همراه با گواهینامه پایان دوره بهره‌مند خواهند شد، علاقمندانی که قصد دارند در این فراخوان حضور داشته باشند و از حمایت‌های رساله و یا پایان‌نامه بهره‌مند شوند می‌بایست پروپوزال تحقیقاتی، توصیه نامه از استاد راهنما و یا مشاور را به همراه پیشینه کاری و تحصیلی به دبیرخانه رصدخانه مهاجرت ایران  به آدرس  [email protected]ارسال کنند.

ظرفیت این فراخوان محدود است و امکان ثبت درخواست تا زمان تکمیل ظرفیت امکان‌پذیر خواهد بود ، دریافت رساله های دکتری به تعداد 4  رساله  بوده و تا دی ماه 99  فرصت داشته وبرای پایان نامه های کارشناسی ارشد به تعداد 3 پایان نامه و تا آذر ماه در نظر گرفته شده است.

  دانلود آهنگ رضا شیری کسی نمیدونه

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)