برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

مهلت ارسال مستندات دستیاران آزمون‌های دانشنامه پزشکی تمدید شد

به گزارش روز چهارشنبه معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی با توجه به پایان مهلت بارگذاری مستندات، مهلت مجددی برای دستیاران فراهم کرد.

براساس این گزارش، بارگذاری مستندات آموزشی، پژوهشی و مهارتی دستیاران ویژه آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی به همراه مقالات و سایر مستندات قابل بررسی در آزمون شفاهی و گواهی های مرتبط با ارائه فعالیت درمانی در بخش ها و مراکز ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کووید ۱۹ از روز پنج شنبه (اول آبان) به مدت ۲۴ ساعت تمدید شد، این مهلت دیگر تمدید نمی شود.

شصت و هفتمین دوره آزمون کتبی دانشنامه در تمامی رشته های تخصصی پزشکی و سی و چهارمین آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی به همراه آزمون گواهینامه تخصصی پزشکی در روزهای جمعه و شنبه ۲۸ و ۲۹ شهریور ماه ۱۳۹۹ برگزار شد.

در آزمون‌های گواهینامه و دانشنامه تخصصی پزشکی چهار هزار و ۲۹۵ نفر داوطلب گواهینامه و دانشنامه تخصصی پزشکی در ۲۷ رشته امتحانی و  در آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی ۳۸۶ نفر در ۲۴ رشته امتحانی شرکت کردند.

نتایج بخش آزمون کتبی دانشنامه تخصصی پزشکی (دوره ۶۷)، آزمون گواهینامه تخصصی پزشکی و دانشنامه فوق تخصصی پزشکی (دوره ۳۴) از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شده است و امسال با توجه به شرایط کرونا در کشور، به منظور بخش شفاهی دستیاران باید مستندات آموزشی، پژوهشی و مهارتی خود را ویژه آزمون دانشنامه در سایت مربوطه بارگذاری کنند.

بر اساس دستورالعمل اجرایی دستیاران باید در ابتدا به سایت www.resdocument.com مراجعه کنند و پس از ورود به سایت در مرحله اول در سایت ثبت نام کرده و پس از ثبت نام بر اساس منوی بالای صفحه مستندات مربوط به رشته خود را بر اساس مستندات پژوهشی، آموزشی، مهارتی و سایر بارگذاری کنند.

   روند افزایشی میزان متوسط رشد روزانه ابتلا به کرونا متوقف شد

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)