برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

۸۰۰ نفر برای شرکت در نمایشگاه مجازی صنایع‌دستی ثبت‌نام کردند

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از میراث آریا، خشایار نیکزادفر با اعلام تعداد ثبت‌نام ها برای نمایشگاه مجازی صنایع‌دستی، افزود: از ۸۰۰ نفر، ۶۰۰ نفر تأیید نهایی شدند و مراحل ثبت نام و تأیید نهایی ۲۰۰ نفر دیگر از سوی ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌ها در حال بررسی است.

او اظهار کرد: تا کنون دوهزار و ۸۰۰ محصول برای عرضه در نمایشگاه ملی صنایع‌دستی مجازی ثبت شده و بر اساس توافق با شرکت ملی پست ایران، محصولات هنرمندان صنایع‌دستی با تخفیف ۳۰ درصدی به دست مشتریان می‌رسد.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی  و جهان‌گردی بیان کرد: با وجود پایان مهلت ثبت نام هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع‌دستی در این دوره از نمایشگاه، سامانه ثبت نام همچنان باز است و افراد علاقه‌مند می‌توانند از طریق سامانه‌ای که به تفکیک هر استان از سوی اداره‌کل استان‌ها اعلام شده است، برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام کنند.

او به ارسال محصولات هنرمندان شرکت‌کننده در این دوره از نمایشگاه، به خارج از کشور اشاره کرده و افزود: این موضوع در دست برنامه‌ریزی است و در صورت امکان قصد داریم فرصت خرید آنلاین برای افراد در خارج از کشور را نیز فراهم کنیم و محصولات هنرمندان شرکت‌کننده در نمایشگاه صنایع‌دستی مجازی به خارج از کشور و علاقه‌مندان به هنرهای سنتی ایران در نقاط مختلف دنیا ارسال شود.

نیکزادفر همچنین به زمان دقیق افتتاحیه و رونمایی از نمایشگاه ملی صنایع‌دستی مجازی اشاره و خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌ها در این خصوص انجام شده و مراسم رونمایی از نمایشگاه ملی صنایع‌دستی برای اولین‌ بار به‌صورت مجازی، با حضور مسئولان ارشد وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و تعدادی از مدیران عالی‌رتبه برگزار خواهد شد.

  مدارس و دانشگاه‌های آزاد و دولتی حوزه برگزاری کنکور دکتری۹۹

با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن با پیشنهاد و حمایت معاون صنایع‌دستی، سی و چهارمین نمایشگاه صنایع‌دستی برای نخستین‌بار به‌صورت مجازی و با حضور هنرمندان و صنعتگران در سراسر کشور برگزار شد.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)