برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

مسابقه ملی «سایکو ماسک» ویژه دانشجویان فراخوان داد

به گزارش ایرنا، بهروز گل‌ محمدی روز یکشنبه به رسانه‌ها ابراز داشت: این مسابقه با محوریت سلامت روان و جسم برگزار می‌شود که در حوزه سلامت روان، موضوع‌های مسئولیت اجتماعی، خودشفقتی و  دگرشفقتی، کرونا و خانواده و کرونا و اختلالات روانی مورد نظر است.

وی افزود: همچنین کرونا و آموزش مجازی، کرونا و شادکامی، پساکرونا، سواد سلامت روان و تاب آوری از دیگر موضوعات محور سلامت روان است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سمنان ادامه داد: در حوزه سلامت جسم نیز موضوع‌های خود مراقبتی و دگر مراقبتی، قطع زنجیره انتقال، کرونا، تغذیه و طب سنتی و مدافعان سلامت در نظر گرفته شده است.

گل‌محمدی تصریح کرد: همچنین کرونا و محیط زیست، کرونا و زندگی دانشجویی، شهروندان و بیماری‌های مسری، «شست و شو، ضدعفونی و ایمنی و سلامت» و «کرونا، تحرک فیزیکی و ماندن در خانه» از دیگر موضوع های این مسابقه است.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود در قالب‌های کاریکاتور، کاریکلماتور، پوستر، عکس، طراحی، موشن گرافی، تایپوگرافی، پادکست و کلیپ را حداکثر تا ۳۰ آبان ارسال کنند و زمان اعلام نتایج مسابقه ملی سایکو ماسک ۱۶ آذر است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سمنان اظهار داشت: راه ارتباطی با دبیرخانه مرکز مشاوره دانشگاه سمنان به منظور ارسال آثار، از طریق پست الکترونیکی به آدرس [email protected] و یا شماره ۰۹۰۱۸۹۴۸۲۷۳ در فضای مجازی است.

گل‌محمدی گفت: جایزه نفرات اول ۱۰ میلیون ریال، نفرات دوم ۷ میلیون ریال و نفرات سوم ۴ میلیون ریال است.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  سبز شدن نوار مرزی غرب کشور پس از ۸۱ سال