برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

آگهی تور گردشگری جهت تزریق واکسن کرونا در ترکیه جعلی است

علی رفیعی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تاکنون بخش گردشگری‌ تهران هیچگونه برگزاری تور به مقصد ترکیه در زمان کرونا برگزار نکرده است.

وی بیان کرد: اداره کل میراث فرهنگی استان تهران در پی انتشار این آگهی در فضای مجازی طی نامه ای از پلیس فتا درخواست کرده است تا این موضوع را بررسی و با ناشران آگهی مذکور برخورده قانونی شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران اضافه کرد: روز گذشته آگهی در فضای مجازی منتشر شد که تورهایی از مقصد تهران به ترکیه برای تزریق واکسن کرونا برگزار می شود که با پیگیری های مختلف متوجه شدیم که این موضوع مربوط به این استان نیست.

رفیعی ادامه ‌داد: در این آگهی سوای درج آدرس سه دفتر، سه خط تلفن نیز قید شده بود که با پیگیری متوجه شدیم این موضوع صحت ندارد و فردی با سوء استفاده و شیطنت از نام یک آژانس گردشگری در اهواز، به چنین کاری غیراخلاقی اقدام کرده است.

به گزارش ایرنا روز گذشته آگهی مربوط به برگزاری تورهای گردشگری به مقصد ترکیه در فضای مجازی انعکاس زیادی یافت که در آن ادعایی مربوط به تزریق واکسن کرونا در این کشور برای گردشگران این تور مطرح‌ شده بود.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  حمل‌ و نقل ریلی کشور هوشمند می‌شود