برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

آزمون زبان وزارت بهداشت یکم دی برگزار می‌شود

به گزارش روز شنبه معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پنجاه و نهمین دوره آزمون زبان انگلیسی (MHLE) وزارت بهداشت که پیش از این قرار بود روز پنجشنبه ۲۰ آذر ۹۹ برگزار شود، به تعویق افتاد. این آزمون اکنون روز دوشنبه یکم دی ماه برگزار می‌شود.

کارت ورود به جلسه تا روز یکشنبه ۳۰ آذرماه ۹۹ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی www.sanjeshp.ir قابل دریافت است.

داوطلبان باید فقط در بازه زمانی اعلام شده به سایت مرکز سنجش مراجعه و از کارت ورود به جلسه پرینت تهیه کنند. برای ورود به حوزه آزمون ارائه پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی (یا شناسنامه) الزامی است.

همچنین، مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرده است: چنانچه وضعیت یک یا تعدادی از شهرهای محل برگزاری آزمون توسط ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا قرمز اعلام شود، آزمون در آن شهر (ها) لغو و به نوبت بعدی منتقل می شود.

آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) دارای ۱۰۰ پرسش در سطح آزمون استاندارد تافل (۳۰ پرسش درک مطلب شنیداری، ۴۰ پرسش واژگان، ساختار و دستور زبان و ۳۰ پرسش درک مطلب نوشتاری) و ۱۰۰ نمره (بدون نمره منفی) است.

هر کارنامه دارای یک کُد ویژه به نام Certification Code است که در بالای آن درج می‌شود و درستی آن از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی (در پیوند «تأیید کارنامه» یا Check Certificate Validity) قابل استعلام است؛ بنابراین، کارنامه چاپ شده یا گواهی دیگری برای شرکت کنندگان برای ارائه به مراجع گوناگون، صادر نخواهد شد.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  گلایه کشاورزان خراسان شمالی از پرداخت نشدن بهای کلزا