برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

ادعای پروفسور کره ای در باره شیوع کرونا در ایتالیا و ایران

پروفسور «یونگ کی سئوک»  روز چهارشنبه در مصاحبه با شبکه رادیویی «ام بی سی» با بیان اینکه « بسیاری از جامعه پزشکی جهان به نقص ایمنی ارثی توجه ندارند»، برای اثبات ادعای خود گفت که « ایران از کره جنوبی از گذشته داروهای ویژه درمان نقص ایمنی ارثی وارد کرده است».

وی تاکید کرد که برای بررسی و درمان مبتلایان به کرونا باید « ویژگی های قومی » را در نظر گرفت.

این مقام کره ای به « سیستم ایمنی ضعیف» در میان شهروندان ایتالیایی هم اشاره کرد و افزود:یک چهارم از افراد مبتلا به کوید ۱۹ در ایتالیا افراد مسن هستند و میانگین سنی افرادی که جان خود را به این دلیل از دست داده اند ۸۱ سال است، این آمار نشان می دهد  افراد مسن که از سیستم ایمنی ضعیفی برخوردار هستند بیشتر از دیگران در معرض ابتلای به کرونا می باشند.

دکتر یونگ با بیان اینکه « ایتالیا با وجود داشتن روابط نزدیک با چین نتوانسته در اعمال قرنطینه برای مقابله با کوید 19 موفق عمل کند»، نبود مرز در میان کشورهای عضو اتحادیه اروپا را از دیگر عوامل گسترش کرونا در قاره سبز و دشواری اجرای قرنطینه شهرها دانست.

وی با انتقاد از سازمان بهداشت جهانی به علت اعلام نکردن ویروس کوید 19 به عنوان« بیماری جهانی همه گیر»، در پاسخ به این پرسش که چرا این سازمان از این کار اجتناب کرده است؟، گفت: اگر چنین اقدامی صورت می گرفت، می توانست بر تصمیم گیری دولت ها تاثیر داشته باشد و آنها از این بهانه برای سختگیری بیشتر در بستن مرزهای خود استفاده کنند.

  ارزیابی اصالت و قیمت محصولات در نمایشگاه مجازی صنایع دستی

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)