برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

فناوران برای ارایه طرح و ساخت قالب پروگرسیو برای کانتورهای فلزی دعوت شدند

به گزرش روز چهارشنبه ایرنا از صندوق نوآوری و شکوفایی، فراخوان حل نیاز تحقیقاتی در زمینه طراحی و ساخت قالب پروگرسیو برای کانتورهای فلزی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و به سفارش یک شرکت دانش بنیان منتشر شده است.
گروه‌های پژوهشی و فناور توانمند برای ارایه راه حل مذکور باید تا اول آذر ماه جاری پروپوزال خود را از طریق سایت صندوق نوآوری ثبت کنند.

صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور تقویت توان توسعه فناوری شرکت‌های دانش بنیان با رویکرد نوآوری باز و همکاری فناورانه، خدمت جدیدی را طراحی کرده است که از این طریق نیازهای تحقیقاتی و فناورانه شرکت‌های دانش بنیان و پس از آن گروه‌های پژوهشی و فناور توانمند برای اجرای طرح‌های تحقیقاتی و توسعه فناوری‌های مورد نیاز این شرکت‌ها را شناسایی می‌کند.

در صورت توافق پروپوزال دهنده منتخب (مجری تحقیق) و شرکت دانش بنیان (متقاضی تحقیق) قرارداد سه جانبه‌ای بین «صندوق نوآوری و شکوفایی»، «متقاضی» و «مجری» منعقد خواهد شد که صندوق نوآوری در قالب این قرارداد تا ۷۰ درصد از هزینه اجرای تحقیقات را به شکل بلاعوض به متقاضی پرداخت خواهد کرد. این مبلغ مرحله‌ای و متناسب با پیشرفت اجرای طرح در اختیار مجری قرار می‌گیرد.

هدف اصلی از انجام این پروژه تحقیقاتی بین‌رشته‌ای، طراحی و ساخت قالب پروگرسیو برای کانتورهای فلزی (سرسیم یا ترمینال) مورد استفاده در قطعات و تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی است. در فاز نخست این پروژه تحقیقاتی، باید قالب پروگرسیو طراحی شده و مدل و نقشه آن ایجاد شود، سپس باید قالب پروگرسیو مونتاژ و ساخته  شده و پوشش مناسب بر قطعات قالب اعمال شود و برای صحه‌گذاری هندسی و ابعادی، نمونه اولیه تولید شود.  

  آمادگی گمرک برای ترخیص کالاهای اساسی

علاقه مندان باید پروپوزال خود را در قالب فایل WORD از طریق سامانه غزال به آدرس ghazal.inif.ir/grant ارسال کنند.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)