برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

ساعت هایی که به باتری نیاز ندارند

باورنکردنی است که فکر کنیم امروزه ساعت های مچی چقدر پیشرفته شده اند. برترین ساعت‌های هوشمند تقریباً به اندازه برخی از رایانه‌های ده یا بیست سال پیش پیشرفته هستند. این ساعت‌های هوشمند جدید هیجان‌انگیز هستند و ما آنها را در این صفحات بسیار پوشش می‌دهیم اما آنها هیجان‌انگیزترین چیز در تجارت ساعت نیستند.

ساعت‌های باورنکردنی زیادی وجود دارند که تمام ویژگی‌های آخرین ساعت اپل را ندارند! مانند ساعت‌های خودکار باورنکردنی که می‌توانید در بازار پیدا کنید، بنابراین امروز می‌خواهیم برخی از ساعت‌های خودکار شگفت‌انگیز را که نیازی به باتری ندارند، بررسی کنیم.

ساعت های اتوماتیک چگونه کار می کنند؟

نکته شگفت انگیز در مورد ساعت های اتوماتیک این است که برای کار کردن به باتری در داخل ساعت نیازی ندارند. ساعت‌های اتوماتیک به جای استفاده از باتری، نیروی خود را با استفاده از انرژی جنبشی تولید شده توسط حرکت شما تولید می‌کنند. این بدان معنی است که هر زمان که در حال حرکت هستید، انرژی تولید می کنید تا ساعت خود را تامین کنید – چقدر جالب است؟

تنها نقطه ضعف واقعی ساعت‌هایی که نیازی به باتری ندارند این است که اگر ساعت را مرتباً استفاده نکنید، انرژی کافی برای نگه‌داشتن زمان دقیق دریافت نمی‌کند. اگر قصد ندارید هر روز ساعت خودکار خود را بپوشید، ارزش این را دارد که به خاطر داشته باشید. خوشبختانه، اگر قصد دارید یک ساعت خودکار را برای مدت طولانی در قفسه نگه دارید، همچنان می توانید آن را به صورت دستی بچرخانید تا کار کند.

خرید ساعت مچی مردانه از فروشگاه بی واچ

نتیجه گیری

  صادرات زعفران ۱۵ درصد افزایش یافت

در حالی که انقلاب تکنولوژیکی در دهه‌های اخیر باعث ایجاد ساعت‌های باورنکردنی شده است، حرکات مکانیکی کلاسیک هنوز به‌طور باورنکردنی چشمگیر هستند. همه این ساعت ها چیزی منحصر به فرد را به هر مجموعه ساعت اضافه می کنند. اگر به دنبال اضافه کردن چیزی متفاوت به مجموعه خود هستید، یکی از این ساعت‌ها که نیازی به باتری ندارند دقیقاً همان چیزی است که باید به دنبال آن باشید.