برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون ارشد پزشکی آغاز شد

به گزارش روز دوشنبه معاونت فرهنگی- دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی به مدت سه روز تا ۲۷ فروردین ادامه دارد، داوطلبان در زمان تعیین شده می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

 همچنین داوطلبانی که موفق به ثبت‌نام نشده‌اند و یا داوطلبانی که هزینه ثبت‌نام را پرداخت کرده و کد پیگیری دریافت کرده‌اند ولی به دلیل اتمام مهلت ثبت‌نام نتوانسته‌اند ثبت نام کنند، همچنین کسانی که نیاز به تصحیح و ویرایش اطلاعات و مدارک خود دارند، می‌توانند در مهلت تعیین شده (از امروز) نسبت به ثبت نام یا ویرایش اطلاعات خوددر زمان فوق اقدام کنند.

بنابر اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، داوطلبان قبل از اقدام به ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی دفترچه راهنمای ثبت‌نام این آزمون را که بر روی سایت این مرکز قرار داده شده است، مطالعه کنند.

آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۹۹ در روزهای ۲۶ و ۲۷ تیرماه سال ۹۹ برگزار می‌شود و طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت،  تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی بر اساس برنامه قبلی است و چنانچه دبیرخانه شورای آموزش پزشکی تخصصی تغییری در آن دهد در اطلاعیه‌های بعدی اعلام خواهد شد.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  هدف کنگره زخم و ترمیم ارتقای زندگی مبتلایان به زخم‌های مزمن است