برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

نام‌نویسی اولین دوره مسابقه ملی راهینو آغاز شد

به گزارش روز شنبه بنیاد ملی نخبگان، در اولین دوره مسابقه ملی راهینو، دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته‌های فنی و مهندسی در قالب ۱۵ پروژه تعریف شده توسط ۱۳ شرکت، به رقابت خواهند پرداخت. شرکت کنندگان پس از پایان مهلت ثبت‌نام، به مدت ۴۰ روز فرصت دارند تا با کمک راهبری تخصصی شرکت ها و نیز کارگاه‌های آموزشی به انجام پروژه های تعریف شده بپردازند.

این دوره به صورت کاملاً مجازی و غیرحضوری برگزار خواهد شد که این موضوع فرصت حضور همه علاقه‌مندان در سراسر کشور برای حضور در این مسابقه را ممکن ساخته است.

اعطای امتیاز تا سقف ۱۰۰ امتیاز از طرف بنیاد ملی نخبگان برای بهره‌مندی از تسهیلات بنیاد، امکان جذب در شرکت‌های همکار راهینو، اعطای مبلغ ۴۵ میلیون تومان جایزه از جمله تسهیلات اعطای به برگزیدگان این دوره از مسابقه است.

دانشجویانی که در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ از حمایت بنیاد ملی نخبگان بهره‌مند هستند برای شرکت در این مسابقه می توانند با استفاده از کد تخفیف NOKHBEH۱۰۰ از ۱۰۰ درصد تخفیف مخصوص دانشجویان مستعد تحصیلی کشور، بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند تا روز دوشنبه ۸ اردیبهشت‌ماه، به پایگاه اینترنتی ره نشان به نشانی rahneshan.ir و یا صفحه اطلاع‌رسانی این مسابقه در شبکه های اجتماعی به آدرس  rahneshan_ir@ مراجعه کنند، تاریخ تعیین شده صرفاً برای استعدادهای برتر بوده و ثبت‌نام برای این افراد تا ۸ اردیبهشت ماه بلامانع است.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  ثبت‌نام بدون آزمون ویژه استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد آغاز شد