برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

کارگزاران برتر تجارت فناوری جایزه می‌گیرند

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی پارک فناوری پردیس، با رونمایی و اجرایی شدن طرح جهش تجارت فناوری در ابتدای ماه جاری برای کارگزاران تجارت فناوری  و تبیین آن، از این پس به بروکرهایی که موفق به هم‌رسانی محصولات بین خریدار و فروشنده شوند، جایزه فناوری اعطا خواهد شد.

این جایزه معادل شش هزارم مبلغ مبادله شده در قرارداد هم‌رسانی شده میان خریدار و فروشنده است. همچنین در این طرح به سه کارگزار برتر که بهترین عملکرد را داشته‌اند، جوایز ۳۰، ۲۰ و ۱۰ میلیون تومانی تعلق می‌گیرد. این در حالی است که کارگزاران تجارت فناوری ۲ تا ۷ درصد حق کمیسیون هم‌رسانی نیز از طرفین دریافت می‌کنند.

برنامه «جهش تجارت فناوری» به همت شبکه فن بازار ملی ایران تهیه و از سوی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری تایید شده است. در این برنامه شبکه فن بازار ملی ایران برای توسعه تجارت فناوری، سه آیتم سرمایه گذاری بر روی استارتاپ ها و اختراع ها، رفع نیاز فناورانه صنایع  توسط استارتاپ ها و بازاریابی دانش بنیان ها و فناوران را در نظر گرفته است. در برنامه ارایه شده برای بروکرها، سه راه دریافت درآمد اعم از حق کمیسیون ۲ تا ۷درصد بروکرها از معقوله سرمایه گذاری، پرداخت پیش پرداخت و حق الزحمه به بروکرها از سوی شبکه فن بازار ملی ایران در نظر گرفته شده است.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  واگذاری پایش کیفیت انواع کودها به موسسه تحقیقات خاک و آب