برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

سایت تجربیات استارتاپ‌ها راه اندازی شد

به گزارش روز سه شنبه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این سایت با جمع‌آوری اطلاعات مربوط به بیش از یک هزار و ۲۰۰ استارتاپ فعال و موفق ایران و جهان در حوزه‌های مختلف سعی بر آن دارد برای مخاطبان و علاقه‌مندان این حوزه ها الگوهای موفق کسب‌وکار را معرفی کند تا از این طریق، زمینه ایده‌پردازی برای رونق کسب‌وکارهای ایرانی فراهم شود.

ستاد توسعه فناوری­های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با حمایت از راه‌اندازی سایت اینوبیز در تلاش است تا به هدف متنوع‌سازی زیست بوم استارتاپی دست یابد.

در این سایت موضوعات مختلفی مانند مدیریت پسماند، مدیریت آلودگی هوا، مدیریت آب و خشکسالی، نوآوری اجتماعی، انرژی، گردشگری، سیمان و بتن، معدن، آموزش، بیمه، ورزش و سلامت جسمانی و کشاورزی و سلامت دیجیتال آمده است.

همچنین داده‌نماهای مرتبط با فناوری‌های اولویت ­دار ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی از جمله بلاکچین، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، واقعیت گسترده (افزوده و مجازی)، شهر هوشمند، تولید هوشمند و خانه هوشمند نیز در این سایت تجمیع و گرآوری شده است.

کاربران می‌توانند اطلاعات کامل استارتاپ ها را بر اساس موضوع فناوری، مخاطب و مدل درآمدی جستجو کنند، در سایت اینوبیز، بانک اطلاعاتی استارتاپ‌ها به صورت داینامیک و پویا  قرار داده شده است به طوریکه اطلاعات آخرین و بهترین استارتاپ‌ها در هر یک از حوزه‌های مذکور به صورت پیوسته و هفتگی به روزرسانی می‌شود.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  تصمیم‌های ویژه دولت در حوزه تجارت خارجی و مسائل ارزی اتخاذ شد