برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

۹ مرداد، زمان برگزاری آزمون ارزشیابی دانش‌آموختگان داروسازی خارج از کشور

به گزارش روز دوشنبه معاونت فرهنگی – دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سید سعید هاشمی نظری در باره مرحله پیش از آزمون اظهار داشت: داوطلبان قبل از نام نویسی اینترنتی باید نسبت به تشکیل پرونده در مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت اقدام کنند و فقط افرادی که توسط مرکز خدمات آموزشی معرفی شده باشند، واجد شرایط نام‌نویسی اینترنتی و شرکت در آزمون ارزشیابی هستند.

وی همچنین در باره مرحله نام‌نویسی در این آزمون گفت: در صورت تکمیل بودن تمام مدارک مورد نیاز و تشکیل پرونده، دانش آموختگان باید آمادگی خود را برای شرکت در آزمون به کارشناس ارزشیابی در مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت اعلام کنند تا نام آنها در لیست مرکز خدمات آموزشی ثبت شود. پس از آن، دانش آموختگان باید در زمان تعیین شده، نسبت به نام‌نویسی اینترنتی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اقدام کنند. در صورت تکمیل نشدن مدارک و پایان مهلت ثبت نام، این مرکز هیچ مسؤولیتی در قبال عدم امکان شرکت دانش آموختگان در آزمون را نخواهد داشت و آنان باید در آزمون‌های بعدی شرکت کنند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به اینکه کارت شرکت در آزمون از  ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه هفتم مرداد ماه از طریق سایت مرکز سنجش در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد، عنوان کرد: داوطلبان باید پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی خود را در روز آزمون همراه داشته باشند، درغیراین صورت از ورود آنان به سالن برگزاری آزمون جلوگیری می‌شود.

هاشمی نظری درباره مکان برگزاری آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی گفت: این آزمون در یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مستقر در تهران و به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد که نشانی دقیق آن روی کارت ورود به جلسه درج می‌شود.

  معاون رییس جمهوری: ۴۰ خط تولید ماسک راه اندازی می‌شود

وی عنوان داشت: پس از قبولی در آزمون ارزشیابی، طول دوره تکمیلی و تعداد واحدهای درسی براساس مصوبات مربوطه توسط مرکز خدمات آموزشی اعلام می‌شود.

هاشمی نظری افزود: معرفی نامه برای طی دوره تکمیلی، فقط بعد از تایید نمرات در کمیسیون ارزشیابی رشته داروسازی صادر می‌شود.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)