برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

ثبت‌نام در آزمون فلوشیپ پزشکی فردا پایان می‌یابد

به گزارش روز چهارشنبه معاونت فرهنگی – دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مرحله کتبی آزمون پذیرش در دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۳۹۹ در روز پنج شنبه ۹ مرداد ۹۹ در دانشگاه های علوم پزشکی مجری برگزار می‌شود.

با توجه به در خواست‌های مکرر داوطلبان، مهلت ثبت نام در این آزمون برای آخرین بار تمدید شد و داوطلبان می‌توانند تا فردا در این دوره از آزمون ثبت نام کنند.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، رشته جراحی کورکتال با پیش نیاز رشته «جراحی عمومی» در دانشگاه علوم پزشکی ایران با ظرفیت یک نفر، رشته نوروفیزیولوژی بالینی کودکان با پیش نیاز رشته «فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، تخصص بیماری های مغز و اعصاب» در دانشگاه علوم پزشکی تهران با ظرفیت یک نفر و رشته جراحی عمومی درون بین زنان با پیش نیاز رشته «زنان و زایمان» در دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ظرفیت یک نفر اضافه شده است.  

داوطلبان آزمون پذیرش در دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۳۹۹ از امروز تا فردا فرصت دارند با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir در این آزمون ثبت نام کنند.

بیش از یک هزار و ۳۶۰ نفر در این دوره از آزمون ثبت نام کرده اند که این تعداد برای قبولی در ۱۵ دانشگاه و ۷۷ رشته تکمیلی تخصصی رقابت می‌کنند.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  کاهش بیماری قلبی و سکته مغزی با پرهیز از خوراکی‌های التهاب‌آور