برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

نمره‌دهی پایان ترم دانشگاه آزاد به صورت تلفیقی است

به گزارش روز یکشنبه دانشگاه آزاد اسلامی، جواد علمایی اظهار داشت: پیش از این محاسبه نمرات بر پایه ۱۴ نمره، امتحان پایانی و ۶ نمره، کار کلاسی بود که در حال حاضر برای امتحانات این نیمسال تحصیلی، این قید را برداشتیم؛ چرا که اساتید نگران بودند با این مدل، تخلف آموزشی صورت گیرد.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد منعی برای اینکه اساتید بخش عمده ای از کار کلاسی را در نمره پایانی لحاظ کنند، ندارد. همچنین  در خصوص دانشجویان دکتری لازم نیست قوانین آموزشی که برای سایر مقاطع وجود دارد، برای آن ها نیز رعایت شود و استاد می تواند با یک پروژه یا کار کلاسی نمره دانشجو را بدهد.

مسئول ستاد مرکزی آموزش مجازی دانشگاه آزاد تصریح کرد: البته اساتید نحوه نمره دهی را باید به اطلاع آموزش دانشکده برسانند. تاکید ما بر این است که در این شیوه، کار باید مستند باشد که اگر احیانا دانشجو مدعی شد، نمره ای که گرفته حق او نیست، قابل پیگیری باشد.

امتحانات نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌هایی که بنابه اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا دارای وضعیت سفید هستند، به صورت حضوری با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می شود.

بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا و طبق بخشنامه ۱۵ خرداد سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، شهرهای با وضعیت قرمز مجوز برگزاری امتحانات حضوری ندارند و شهرهایی که در وضعیت هشدار هستند نیز باید با هماهنگی استاندار نسبت به نحوه برگزاری امتحانات اقدام کنند.

 امتحانات نیم سال دوم ۹۹-۹۸ این دانشگاه در مراکز استان تهران مجازی و غیرحضوری برگزار می‌شود.

  اتمام طرح بررسی بازنمایی فرهنگ ایرانی در فضای عمومی قونیه

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)