برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

۹۰ درصد تخفیف خدمات آزمایشگاهی به سرآمدان علمی تعلق گرفت

به گزارش روز چهارشنبه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ارائه تخفیفات ویژه به مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی یکی از اولویت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است، همین هدف فرصتی است برای اعضای این شبکه تا خدمات خود را با تخفیفات ویژه‌ای دریافت کنند.

تابستان امسال هم سرآمدان علمی که یکی از مهم‌ترین مخاطبان شبکه آزمایشگاهی هستند، می‌توانند خدمات این شبکه را با تخفیف ۹۰ درصدی دریافت کنند.

رضا اسدی‌فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه ۵۰ میلیون ریال، اعتباری است که برای سرآمدان علمی در تابستان ۹۹ درنظر گرفته‌ایم، گفت: همه مشتریان خدمات شبکه آزمایشگاهی به صورت فصلی از تخفیفات خدمات شبکه بهره‌مند می‌شوند، تابستان امسال هم خدمات ما برای سرآمدان علمی با ۹۰ درصد تخفیف همراه است.

به گفته وی، این تخفیفات تاثیر مثبتی روی افزایش کیفیت خدمات آزمایشگاهی در کشور دارد، خدماتی که خط مقدم نظام سلامت و تشخیصی کشور هستند، شرکت‌های دانش‌بنیان، سرآمدان علمی و نخبگان، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، دانشجویان ارشد و دکتری از دیگر مخاطبان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هستند که از این تخفیفات تابستانی استفاده می‌کنند.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  ابداع روشی جدید برای ارتقای ماندگاری گل محمدی در کاشان