برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

حضور ۲۰ شرکت دانش بنیان در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۰

نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۰ با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده می‌شوند.

در این راستای صندوق نوآوری و شکوفایی ۲۰ تیم منتخب آموزش دیده و دارای ارایه انگلیسی را برای اعزام به نمایشگاه جیتکس بخش ستاره‌های آینده یا FUTURE STARS آماده می‌کند، همچنین برای تامین مالی این پروژه نیز کریدور صادرات و ستاد اقتصاد دیجیتال به عنوان حامی اضافه شده‌اند و با صندوق نوآوری همکاری خواهند کرد.

صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امروز – دوشنبه – اعلام کرد: نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۰ در آذر ۹۹ در حوزه‌های تجارت الکترونیک، سلامت، شهر هوشمند، سفر و گردشگری، بلاک چین، آموزش، حمل و نقل، نرم‌افزار و رسانه‌های دیجیتال و اجتماعی برگزار می‌شود، این صندوق برای افزایش بازدهی حضور شرکت‌ها در نمایشگاه و توسعه صادرات محصولات دانش بنیان از سه ماه قبل روند آماده‌سازی تیم‌های منتخب را آغاز کرده است.

روند آماده‌سازی به این شکل است که شرکت‌های دانش بنیان یا عضو در شتاب‌دهنده دانش بنیان می‌توانند برای ثبت‌نام تا ۸ مرداد ماه از طریق سامانه غزال اقدام کنند، بعد از این زمان شرکت‌ها از منظر دارا بودن محصول نهایی تولید شده، ظرفیت صادرات و دانش بنیان بودن ارزیابی می‌شوند.

پس از احراز شرایط لازم وارد کمپ آموزشی شده و برای تهیه فایل‌های صادراتی آموزش می‌بینند،  همچنین برای انجام تعاملات بین‌المللی، آشنایی با قوانین و ضوابط بین‌المللی به مدت یک ماه در کارگاه‌های مرتبط شرکت می‌کنند، در این مدت بروشور، کاتالوگ و کلیپ تبلیغاتی آنها نیز به زبان انگلیسی تهیه می‌شود.

  دو برد و دو باخت ناملموس و بازگشت آجرها از سوئیس

از آنجایی‌که تا ۱۵ شهریور تیم‌های منتخب باید انتخاب و نهایی شوند، این کمیته متشکل از نمایندگانی از صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خواهد بود و در نهایت از بین تیم‌های آموزش دیده، ۲۰ تیم، انتخاب و به عنوان نماینده‌های ایران در پاویون جمهوری اسلامی حضور می‌یابند.

تیم‌های منتخب علاوه بر ارایه توانمندی‌های خود در نمایشگاه جیتکس می‌توانند در رویدادهای جذب سرمایه و مسابقات این نمایشگاه نیز شرکت کنند.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)