برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

۹۰ سایت گردشگری در اختیار تهرانگردان قرار گرفت

پرهام جانفشان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در نقشه گردشگری تهران اطلاعات خطوط مترو و بی آرتی و جانمایی شماتیک جاذبه های گردشگری از جمله اماکن تاریخی، فضاهای پذیرایی، پیاده راه های گردشگری و برخی از جاذبه های تفریحی را مشخص کرده تا بتوان زیر ساخت های لازم را برای تهرانگردان و گردشگران معرفی کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران با بیان اینکه نقشه دوزبانه گردشگری تهران و دو کتاب گردشگری شهر تهران با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نمایشگاه گردشگری رونمایی شد گفت: توسعه شهری در تهران به گونه ای است که نقشه های گردشگری به صورت سالانه باید بروزرسانی شود.

پرهام جانفشان گفت: استفاده از کاغذ پودر سنگ در تولید نقشه های جدید گردشگری شهر تهران ضمن افزایش دوام نقشه ها موجب احترام به حفظ محیط زیست نیز شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران افزود: طراحی و چاپ این نقشه ها توسط یک شرکت خصوصی متشکل از یک گروه جوان و خلاق انجام شده است.

وی همچنین در خصوص رونمایی کتاب تهران از نگاه گردشگری نیز اشاره کرد و گفت: این کتاب که به صورت رایگان در نمایشگاه گردشگری در حال توزیع است نیز اطلاعات کاخ ها، موزه ها و بناهای تاریخی، مردم و بازار، هم گرایی ها، یادمان ها و جاذبه های طبیعی و گردشگری تهران را مطرح کرده است.

سیزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی کشور از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه در نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است که علاقه مندان می توانند از ساعت ۹ تا ۱۷ از این محل دیدن کنند.

  اظهارنامه مالیاتی شرط استفاده دانش‌بنیان‌ها از امریه و پروژه جایگزین خدمت

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)