برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

دانشنامه آزادگان رشته ادبیات پایداری را غنی‌تر می‌کند

حسینعلی قبادی روز شنبه در مراسم رونمایی از دانشنامه آزادگان که در پژوهشکده دانشنامه پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار شد، اظهار داشت: دانشنامه آزادگان نشان دهنده فعالیت های ارزش مدار در مجموعه آموزش عالی از جمله پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی است.

وی افزود: این دانشنامه در کنار پژوهش در حوزه اقتصاد مقاومتی، تدوین الگوهای بومی برای توانمندسازی روستاهای مناطق محروم، پروژه های گوناگون حوزه تعمیق مطالعات قرآن، پژوهش ارزنده ای در حوزه انقلاب اسلامی است.

رییس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی ادامه داد: ادبیات دفاع مقدس نشان دهنده مسیر حرکت اسلامی و ارزشی پژوهشگاه علوم انسانی در طول سال های اخیر است.

قبادی گفت: دانشنامه آزادگان که امروز رونمایی شد، مقدمه خیری برای این موضوع است که دانشگاهیان مسوولیت خود را نسبت به ارزش های متعالی دفاع مقدس در آینده بهتر انجام دهند و این آغاز یک راه بزرگ است.

مراسم رونمایی از کتاب دانشنامه آزادگان به مناسبت گرامی‌داشت سالروز بازگشت شکوهمندانه‌ آزادگان سرافراز به میهن اسلامی با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و محمدحسن ابوترابی فرد در پژوهشکده‌ دانشنامه‌نگاری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار شد.  

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  ۱۵۰ شرکت دانش‌بنیان فرآورده‌های طبیعی و سنتی صادر می‌کنند