برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

پرونده تخلفات یک شرکت واردکننده خودرو به تعزیرات ارجاع شد

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، «سید مجتبی سجادی» اظهار داشت: با توجه به مکاتبات متعدد و پیگیری‌های انجام شده از شرکت واردکننده در خصوص تسریع در اجرای تعهدات ناشی از قراردادهای فروش سال ۹۷ با موعد تحویل ۱۸۰ روز تاکنون اقدامی در این خصوص انجام نشده است که نارضایتی خریداران و برگزاری تجمعات اعتراضی را در پی داشته است.
وی افزود: همچنین بررسی ها نشان می دهد که شرکت مذکور در بسیاری از موارد با وجود دریافت تمام مبالغ مندرج در قرارداد، اقدامی در راستای اجرای تعهدات خود انجام نداده است.
سجادی با اشاره به تداوم این شرایط تاکید کرد: سازمان حمایت، پرونده این شرکت متخلف را به تعزیرات حکومتی منعکس کرده تا خودروها بر اساس قیمت مندرج در قرارداد و با محاسبه ضرر و زیان ناشی از تاخیر در ایفای تعهد به مشتریان واگذار شود.
مدیر کل امور حقوقی و تعزیرات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با اشاره به وضعیت پرونده اپراتورهای تلفن همراه نیز تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته اپراتورها مجاب به اعاده نحوه فروش بسته های اینترنتی به وضعیت سابق شدند.
وی افزود: همچنین در خصوص تخلف صورت گرفته در این بازه زمانی، مستنداتی از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به این سازمان ارائه شد که با توجه به همکاری نکردن اپراتورها جهت دسترسی به ریز قراردادهای مشتریان، رقم اعلامی سازمان مذکور مورد تایید قرار گرفت و به شعبه رسیدگی کننده منعکس شد.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  ۴.۵ درصدکودکان کار مبتلا به ویروس ایدز هستند