برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

مدیر گروه گردشگران هندی: اقتصاد ایران شکست ناپذیر است

 راجا گوپال روز شنبه در جشنواره فرهنگی و هنری مادرانه در حسینیه حضرت زینیب (س) بندر گناوه افزود: با حضور زنان و مردان با اراده و پرتلاش ایرانی هیچ قدرتی نمی‌تواند در حوزه‌های اقتصادی شما را شکست دهد.

وی اظهارداشت: در طول یک هفته‌ای که وارد خاک ایران شده‌ایم، این کشور مردمان بسیار خارق‌العاده و شگفت‌انگیزی دارد و آثار و دستاوردهای زیادی مشاهده کردیم  و از نزدیک متوجه شدیم زنان و مردان آن برای زنده نگه داشتن اقتصاد میهن خود  تلاش و همت مضاعف می‌کنند.

وی گفت: در روز مادر فهمیدیم که زنان ایرانی همپا با مردان خود در منزل و جامعه برخلاف تصوری که از قبل داشتیم آزادانه مشغول کار و تلاش هستند و  امروز با حضور در بین بانوان گناوه‌ای دیدم که آنان  نقشی مهم در اداره این کشور بزرگ دارند و  این دستاورد سفر خود را برای جهانیان بازگو خواهیم کرد.

گوپال با تشکر از مهمان نوازی  مردم، هنرمندان، فعالین اجتماعی و مسئولان استان بوشهر و شهر گناوه گفت: گروه  ۵۰ نفری گردشگران “جای جاگت”  با هدف گسترش صلح و دوستی در دنیا پیاده‌روی خود را از نقاط مختلف دنیا آغاز کرده‌است.

وی بیان کرد: ۹ نفر از این گروه در ایران حضور پیدا کرده و قرار است با حضور در برخی از استان‌های ایران و دیگر کشورهای منطقه به همراه دیگر اعضای گروه در روزی معین در مقر ژنو حضور یافته و پیام صلح و دوستی و عدالت و دوری از خشونت  را که مردم خواستار آن هستند، به گوش همه دنیا برسانیم.

مدیر گروه گردشگران هندی پیام آوران صلح جهانی گفت: گروه ما حامل پیام مهاتما گاندی است و معتقدیم جنگ  و خشونت را باید ریشه کن و برطرف کرد تا نسل بعدی در صلح و آرامش زندگی کنند.

  پیوستن به معاهده جنوبگان و پژوهش در قطب جنوب برای ایران ضروریست

در پایان این آیین به گردشگران خارجی پیراهن منقش به نام خلیج فارس که توسط آمنه فروردین خیاط مطرح استان بوشهر دوخته شده بود با حضور رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر اهدا شد.

گروه پیام آوران صلح جهانی جای جاگت شامل چهار توریست هندی و فرانسوی که به دعوت سازمان مردم نهاد نیمدری سبز در شهر گناوه حضور یافتند، با هنرمندان و نویسندگان گناوه ای دیدار و از  نزدیک با فرهنگ استان بوشهر آشنا شدند.

شهرستان گردشگری گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)