برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

مهلت ثبت‌نام جشنواره بین‌ المللی خوارزمی تمدید شد

به گزارش روز شنبه ایرنا از سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، علاقه‌مندان می‌توانند طرح‌های خود را در قالب ۱۸ گروه تخصصی و در چهار محور پژوهش‌های بنیادی، پژوهش‌های کاربردی، طرح‌های توسعه‌ای، نوآوری و ابتکار به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

پژوهشگران، نوآوران، فناوران، کارآفرینان، صنعتگران، نخبگان و صاحبان اندیشه به منظور ارایه طرح به پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی خوارزمی به نشانی www.khwarizmi.ir مراجعه و با مطالعه راهنمای جشنواره  نسبت به ثبت نام الکترونیکی در سامانه اقدام کنند.

ارایه گزارش کامل طرح و پرداخت هزینه ثبت نام،‌برای بررسی طرح ها در گروه های تخصصی الزامی است. 

پیش از این زمان ارائه آثار سی و چهارمین جشنواره بین المللی خوارزمی از یکم اردیبهشت ۱۳۹۹ تا ۳۱ شهریور ۹۹ اعلام شده بود که اکنون این مهلت تا ۳۰ مهر ادامه دارد. 

جشنواره های بین المللی و جوان خوارزمی توسط سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران از سازمان های تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شوند.
جشنواره خوارزمی که قدیمی ترین جشنواره در زمینه علوم فنی و مهندسی در ایران است، از ۱۳۶۶ آغاز به کار کرد. مراسم اعطای جوایز برگزیدگان بخش بین الملل هر ساله همزمان با دهه فجر در بهمن برگزار می شود.

این رویداد علمی و پژوهشی با هدف ارج نهادن به مقام والای پژوهشگران، نوآوران و فناوران، ترویج فرهنگ کارآفرینی، دانش بنیان و تجاری سازی نتایج تحقیقات، به شناسایی مخترعان و پژوهشگران برتر کشور می پردازد.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  تنها با دو کشور محدودیت تجارت مرزی وجود دارد