برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

دانش‌بنیان‌های ایرانی با هیات کنیایی تعامل می‌کنند

به گزارش روز یکشنبه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بازار کشور کنیا و شرق قاره آفریقا فرصت بسیار مناسبی برای فعالیت تولیدکنندگان ایرانی است، هزینه نیروی کار بسیار ارزان، نبودن موانع گمرکی، جمعیت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون نفری قاره آفریقا و امکانات بکر اقتصادی گواه این فرصت برای بهره مندی از بازاری بزرگ است.

کنیا بعنوان کشوری بزرگ و اقتصادی انتخاب مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است تا بازار دانش‌بنیان‌ها در آن توسعه یابد. کشوری که با وجود داشتن روابط حسنه با ایران و بازار با ارزش اقتصادی، فقط میزبان بخش کوچکی از توانمندی‌های اقتصادی و تولیدی ایران است.

اما برگزاری نشست رو در روی یک هیات کنیایی به ریاست استاندار شهر بومت با شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور ایرانی فرصتی است که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فراهم کرده است تا توانمندان حوزه کشاورزی، آب، محیط‌زیست و انرژی‌های تجدیدپذیر کنار یکدیگر نشسته و برای توسعه روابط تجاری و فناورانه با یکدیگر گفت‌وگو کنند.

بر اساس این گزارش این نشست ۲۱ مهرماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی https://tesc.ir/ مراجعه کنند.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  ماراتن سه روزه کنکور کارشناسی ارشد به پایان رسید