برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

دستیابی به ضریب ۴۰ درصدی جذب سرمایه در دوشنبه‌های استارتاپی

به گزارش ایرنا، محمدحسین رضوانیان مدیرارزیابی سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری وشکوفایی روز دوشنبه در رویداد جذب سرمایه در حوزه خودرو از رویدادهای مجازی” دوشنبه های استارتاپی صندوق نوآوری و شکوفایی” افزود: درخت دوشنبه های استارتاپی بعد از ۶ ماه اکنون بارور شده است، در حال حاضر با برگزاری ۹ رویداد شاهد بازخورد خوبی توسط سرمایه گذاران و هم استارتاپ های دیگری که در فضای اکوسیستم نوآوری کشور فعال هستند، بوده ایم.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۲۰ استارتاپ در فرآیند نهایی شدن جذب سرمایه هستند. برخی از این استارتاپ ها سرمای مورد نیاز خود را از طریق سرمایه گذار جذب کرده اند و برخی نیز در قالب خدمات سرمایه گذاری صندوق توانسته اند سرمایه مورد نیاز خود را جذب کنند.

رضوانیان ادامه داد: با توجه به اینکه فرآید سرمایه گذاری یک فرآیند زمان بر است، صندوق نوآوری و شکوفایی از همه ابزارهای حمایتی خود استفاده می کند تا استارتاپ ها را در مسیر توسعه و جذب سرمایه کمک کند. خوشبختانه در رویداد حوزه سلامت که اولین رویداد دوشنبه های استارتاپی صندوق در اردیبهشت ماه سال جاری بود از ۶ استارتاپ حاضر برای چهار استارتاپ جذب سرمایه انجام شده است.

وی یادآور شد: رویداد امروز که رویداد حوزه خودرو است، دهمین رویداد از دوشنبه های استارتاپی است و این رویداد تا پایان سال ادامه خواهد داشت. امید است شاهد بارور شدن فعالیت استارتاپی در کشور باشیم.

در رویداد دوشنبه های استارتاپی حوزه خودرو امروز استارتاپ “بازار خوردو ” پلتفرم آنلاین نیازمندی ها و خدمات خودرو، استارتاپ” تاکسی بورد” نمایشگر دیجیتالی به عنوان  رسانه تبلیغاتی نوین در داخل تاکسی، استارتاپ ” چارچرخ” سامانه هوشمند خدمات خودرو شامل ارایه خدمات ۲۴ ساعته در زمینه تعمیر، نگهداری خودرو، شناخت معایب خودرو ، استارتاپ ” ماشین نو” بازارچه آنلاین لوازم یدکی خودرو با ایجاد ارتباط بین فروشندگان و خریداران لوازم یدکی خودرو به وسیله پلتفرم، استارتاپ “اینوباس” سرویس رزرواسیون حمل و نقل، فعالیت خود را به سرمایه گذاران ارایه کردند.

  مُرواربافی همدان؛ تنیدن احساس در تار و پود چوب

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)