برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

آثار ۶۵۰ هنرمند در نخستین نمایشگاه ملی مجازی صنایع‌دستی

خشایار نیکزاد فر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با اعلام این خبر گفت: پس از خبر تمدید ثبت هنرمندان در نمایشگاه ملی مجازی صنایع دستی، شاهد ثبت های جدید هستیم و بر اساس آمار جدید تا کنون ۶۵۰ هنرمند در این سامانه ثبت نام کردند.

هنرمندان علاقه‌مند که تاکنون مجوزهای لازم را از اداره کل استان ها و وزارتخانه کسب کردند، موفق به بارگذاری بیش از یک هزار ۷۰۰ آثار صنایع دستی شان در این سایت شدند. هنرمندان تا ۲۲ آبان ماه مهلت دارند برای حضور در این نمایشگاه مجازی ثبت نام کنند.

نیک زاد فر افزود: هم اکنون نیز امکان خرید این صنایع دستی از روی سایت وجود دارد ولی پس از اتمام مهلت ثبت نام، تبلیغات نمایشگاه ملی صنایع دستی آغاز می شود و همه می توانند از این نمایشگاه خرید کنند.

وی درباره تفاهنامه معاونت صنایع دستی و سازمان پست گفت: بر اساس این تفاهنامه خریدها با ۳۰ درصد تخفیف برای خریداران ارسال می شود و مبلغ خرید تا ۴۸ ساعت در سامانه می ماند و پس از دریافت محصول و اعلام رضایت به حساب هنرمند منتقل می شود.

با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن  با پیشنهاد و حمایت معاون صنایع‌دستی، سی و چهارمین نمایشگاه صنایع‌دستی برای نخستین‌بار به‌صورت مجازی و با حضور هنرمندان و صنعتگران در سراسر کشور برگزار شد.

این نمایشگاه  قرار بود همزمان با میلاد با سعادت حضرت رسول افتتاح شود اما با توجه به استقبال خوب صنعتگران و هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در سطح کشور از نمایشگاه ملی مجازی صنایع‌دستی مهلت ثبت‌نام برای آن دسته از کسانی‌که به هر دلیل تاکنون موفق به ثبت‌نام، درج اطلاعات و بارگذاری اقلام هنری و محصولات خود در سامانه نشده‌اند، تا ۲۲ آبان  تمدید شد.

  «یاوران تولید» دانش محققان را به عرصه‌های کشاورزی انتقال می‌دهند

هنرمندان تا تاریخ ۲۲ آبان ماه فرصت دارند از طریق ثبت‌نام و بارگذاری اطلاعات در سامانه در نمایشگاه فوق شرکت و محصولات خود را عرضه کنند.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)