برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

تمدید تمام مجوزهای تولیدی صنایع‌دستی تا پایان سال جاری

به گزرش فرهنگی ایرنا از میراث فرهنگی، فرهاد فلاح، با اعلام این خبر بیان کرد: در مکاتبه انجام شده با دستگاه‌های مختلف از جمله سازمان تأمین اجتماعی، اعتبار تمام مجوزهای تولیدی صنایع‌دستی تا پایان سال جاری تمدید شد و در این رابطه نیز مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی این موضوع  را به  ادارات استانی ابلاغ کرده است.

او افزود: همچنین تا روزشنبه ۱۷ آبان ۱۲هزار و ۶۵۰ پرونده با حجم اشتغال  ۲۱ هزار و ۴۶۵ نفر و با میزان اعتبار ۱۲۴ میلیارد تومان تسهیلات کرونا از طریق ثبت‌نام در سامانه کارا پرداخت شده است.

مدیرکل دفتر حمایت از تولید وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اعلام کرد: مبلغ ۲۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تقاضای دریافت تسهیلات نیز در مراحل بررسی و پرداخت از سوی بانک‌های عامل قرار دارد.

ویروس کرونا اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر) در شهر ووهان در استان هوبی چین گزارش شد. ابتدا از این بیماری به عنوان ذات‌الریه نام برده می‌شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ماه ۹۸) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

این بیماری که به تدریج به کشورهای مختلف سرایت و سازمان جهانی بهداشت از آن با واژه همه‌گیری یاد کرد، تا لحظه تنظیم خبر بیش از ۴۹ میلیون نفر را در جهان مبتلا کرده است که از این میان یک میلیون و ۲۴۰ هزار نفر جان باخته‌اند.

شیوع این ویروس موجب تعطیلی بسیاری فعالیت و رویدادهای مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از جمله جشنواره‌ها، نمایشگاه ها و بسته شدن سینماها، سالن های تئاتر و کنسرت و کتابفروشی‌ها و رویدادهای مرتبط با صنایع دستی شد و تأثیرات منفی زیادی بر بازارهای جهانی و اقتصاد کشورها در بخش های گوناگون از جمله بازار محصولات فرهنگی و اقلام هنری گذاشت.

  دانلود ریمیکس گرشا رضایی دلم هوس کرده

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)