برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

اساتید با هر سلیقه سیاسی به پویش مهر استادی بپیوندند

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا، محمدرضا ابن الدین  روز چهارشنبه در همایش پویش ملی مهر استادی اظهار داشت: که اگر در این پویش بتوانیم در کنار هم کار کنیم در سایر زمینه ها هم می توانیم به درستی به اهداف خود برسیم.

وی افزود: نیروهای بسیج همیشه پای کار بودند امروز خطر کرونا همچون خطر زمان جنگ است و بسیجیان دل در گرو سلامتی مردم دارند و آماده اند برای همیاری در شرایط کرونایی امروز به میدان بیاید. 

وی که در مجتمع ولیعصر دانشگاه آزاد اسلامی سخن می‌گفت ادامه داد: ماموریت ذاتی اساتید در حوزه فرهنگی اجتماعی، اجرایی و پژوهشی است. اگر اساتید امروز برای یاری به جامعه آمده اند می خواهند ماموریت اجتماعی خود را اجرایی کنند. امروز باید فاصله فیزیکی اجتماعی داشته باشیم نه اینکه بین آحاد مردم فاصله ایجاد شود و ما برای کاهش فاصله مردم و اساتید پویش مهر استادی را راه اندازی کرده ایم. 

وی تصریح کرد: در دانشگاه نیروهای خدماتی فعالیت هایی دارند که به دلیل تعطیلی خوابگاه و دانشگاه تعدیل شده و یا از نظر اقتصادی آسیب دیده اند. همچنین همکاران حق التدریس دانشگاهی نیز در شرایط کرونا آسیب دیده اند که این پویش برای کمک به آنها و سایر آحاد جامعه راه اندازی شده است. 

ابن الدین عنوان کرد: در پویش مهر استادی سه هزار شغل خانگی برای زنان بی سرپرست و بد سرپرست احیا شد و دانشگاه آزاد نیز  یک هزار بسته معیشتی آماده سازی کرد این پویش همچنان ادامه دارد و اساتید بیشتری در این پویش حضور پیدا کرده و از سایر اساتید با سلیقه های سیاسی مختلف دعوت میکنم تا در این پویش حضور پیدا کنند.

  اجرای سامانه پیش‌بینی ماهواره‌ای سیلاب توسط یک دانش‌بنیان

پویش مهر استادی از سوی سازمان بسیج راه اندازی شده و هدف آن کمک  به خانواده های کم بضاعت در شریط شیوع بیماری کرونا است.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)