برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت اعلام شد

به گزارش روز شنبه مرکز سنجش آموزش پزشکی، نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت در سایت این مرکز به نشانی Sanjeshp.ir اعلام شد. در این آزمون ۱۸ هزار و ۲۴۱ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۳ هزار و ۶۷۳ نفر در آزمون شرکت کردند. 

پس از برگزاری مرحله کتبی آزمون، ۳ هزار و ۳۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته محل شدند که در پایان پس از انجام مصاحبه، هزار و ۵۸۷ نفر (۵۹۷ نفر مرد و ۹۹۰ نفر زن) در آزمون پذیرفته شدند. 

به گزارش ایرنا، این آزمون در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه ۱۰ تا ۱۲ مردادماه برگزار شد. در اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی آمده است: تمامی پذیرفته شدگان لازم است برای اطلاع از نحوه ثبت نام، به سایت اینترنتی دانشگاه مربوطه مراجعه کنند.

همچنین بر اساس این اطلاعیه، ثبت نام نکردن هر یک از پذیرفته شدگان در زمان مقرر به منزله انصراف است و هیچ گونه اعتراضی در این مورد پذیرفته نمی شود. اعلام اسامی پذیرفته شدگان تنها براساس گزینش علمی است و سایر مراحل پذیرش توسط دانشگاه مربوطه انجام می شود.

در بند دیگر این اطلاعیه آمده است: افرادی که به هر دلیل ثبت نام نکنند یا پس از ثبت نام در دانشگاه انصراف دهند به مدت یک سال از شرکت در امتحان دوره دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) محروم می شوند. این محرومیت شامل پذیرفته شدگان با پرداخت شهریه ( بین الملل سابق و آزاد اسلامی) نمی شود.

این اطلاعیه افزود: براساس آیین نامه ها و به منظور جلوگیری از تقلب و تخلف در آزمون های ورودی، در صورت اثبات صحت نداشتن مدارک ارسالی توسط داوطلب یا هرگونه تقلب در تمامی مراحل آزمون، در هر زمان از تحصیل، از ادامه تحصیل داوطلب ممانعت به عمل آمده و طبق مقررات عمل خواهد شد.

  دانلود آهنگ بوم بوم ضربان قلبم میثم ابراهیمی جون و دلم

همچنین، در رشته هایی که دانشجو به صورت مشترک بین دو دانشگاه پذیرش می شود فرد پذیرفته شده دانشجوی دانشگاه مبدأ (اول) خواهد بود (پذیرفته شدگان باید برای ثبت نام به دانشگاه مبدأ مراجعه کنند).

از طرفی، دانشجو باید آمادگی داشته باشد تا تمام یا قسمتی از دوره آموزشی یا پژوهشی خود را در هر محلی که دانشگاه مبدأ تعیین می کند، بگذراند.

این اطلاعیه در باره کارنامه افزود: کارنامه برای مردودین حاوی نمره خام درس به درصد، نمره تراز درس به درصد، نمره کتبی، نمره آخرین فرد دعوت شده به مصاحبه، رتبه در سهمیه و رتبه در کل و برای پذیرفته شدگان مرحله اول علاوه بر موارد فوق، نمره مصاحبه، نمره نهایی و همچنین رتبه داوطلب و رتبه آخرین فرد پذیرفته شده در سهمیه آزاد در هر انتخاب خواهد بود.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)