برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

بازار خدمات فناوری اطلاعات در ۹ بخش ایجاد شد

در این بازار خدمات و محصولات متنوعی در حوزه فناوری اطلاعات، امنیت اطلاعات، توسعه نرم‌افزارها و دیگر حوزه‌ها در اختیار اعضای شبکه ‌نوآوری و فناوری قرار می‌گیرد.

این خدمات توسط شرکت‌ ها و افراد متخصص فعال در این حوزه که به ‌عنوان کارگزاران شبکه شناخته می‌شوند، ارایه شده است.

در بازار فناوری با توجه به نیازهای مشتری، خدمات متنوعی توسط کارگزاران حرفه‌ای ارایه می‌شود، از طرفی فعالان حوزه فناوری می‌توانند در این محیط محصولات خود را برای مشتریان بالقوه عرضه کنند.

نرم‌افزارهای سازمانی و اتوماسیون اداری، وب و میزبانی وب، خدمات ارتباطی و امنیت، تحلیل اطلاعات و داده، مدیریت و کنترل پروژه، خدمات زیرساخت، طراحی و توسعه نرم افزار و SEO ، مدیریت منابع انسانی و خدمات مالی و حسابداری، از جمله ۹ حوزه‌ای هستند که محصولات و خدمات مرتبط با آنها در بازار خدمات فناوری اطلاعات عرضه می‌شود.

به گزارش روز چهارشنبه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این شبکه برای خدمات‌دهی به اعضای شبکه، بازارهای متنوع دیگری را نیز ایجاد کرده است، بازار خدمات کسب و کار و بازار تسهیلات مالی از جمله این بازارها هستند،  شبکه نوآوری و فناوری ایران با ابلاغ معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با رویکرد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان شکل گرفته است، این شبکه خدمات بسیار متنوعی را به شرکت‌ها و فعالان فناور، عضو شبکه ارایه می‌کند.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  صنعت خودروسازی پتانسیل رفع بیکاری جوانان را دارد