برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

برگزاری ۱۲۰ نمایشگاه در سال آینده برنامه‌ریزی شده است

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران، «حسن زمانی» در آیین امضای تفاهم‌نامه با اتاق تعاون ایران که با حضور «بهمن عبداللهی» رئیس اتاق تعاون برگزار شد، با اشاره به ظرفیت و توانمندی نمایشگاه ها، اظهار داشت: با برنامه ریزی صورت گرفته جایگاه صنعت نمایشگاهی کشور را در جهت اقتصاد پویاتر تثبیت و ارتقأ خواهیم داد.

وی با قدردانی از تلاش های انجام شده برای به نتیجه رسیدن این تفاهم نامه افزود: شرکت نمایشگاه ها در جهت حمایت از صنعت و اقتصاد ایران زیر ساخت های خوبی را فراهم کرده است تا بخش خصوصی بتواند در جهت توسعه بازار و تبادل تکنولوژی استفاده لازم را ببرد.

رییس هیأت مدیره و مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی ایران خاطر نشان کرد: از حضور رسانه ها به عنوان رکن اصلی فعالیت های نمایشگاهی استقبال می کنیم و امیدواریم با کمک اهالی خبر صنعت نمایشگاهی به اهداف عالی شرکت دست یابیم.

همچنین عبداللهی رییس اتاق تعاون ایران تصریح کرد: یکی از مولفه های تاثیر گذار در بحث بازاریابی برگزاری نمایشگاه ها است و این مسئولیت مهم در کشور بر عهده شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران است.

وی با تأکید بر تعامل بیشتر با شرکت سهامی نمایشگاه ها افزود: مبحث بازاریابی حلقه آخر تولید و فعالیت های اقتصادی است که همه فعالان اقتصادی دنیا با حضور گسترده در نمایشگاه ها و با عرضه و به نمایش گذاشتن کالاهای تولیدی و خدمات خود به توسعه کسب و کار کمک می کنند.

عبداللهی ابراز امیدواری کرد: با ریشه کن شدن ویروس کرونا بتوانیم برای جبران گذشته و توسعه بیشتر نمایشگاه ها در آینده نزدیک با موقعیت ویژه قرارگیری شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران و با توسعه فعالیت های گسترده مشترک کمک شایانی به رونق اقتصادی کشور کنیم.

  تاخیر در کوچ چه مشکلاتی برای جامعه عشایری ایجاد می‌کند؟

در پایان در راستای حمایت از تولید کنندگان و کارآفرینان، توجه به اصل حمایت از کالای ایرانی و برقراری ارتباط نزدیک بین تولید و تجارت از طریق صنعت نمایشگاهی تفاهم نامه همکاری بین شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران و اتاق تعاون ایران منعقد شد.

به گزارش ایرنا، با آغاز شیوع کرونا از اسفندماه سال ۹۸ و اعمال تعطیلی و محدودیت در کشور، برگزاری نمایشگاه ها نیز به تعویق افتاد و تاکنون نیز این صنعت در کشور با مشکلات فراوانی مواجه شده است.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)