برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

بیست و ششمین سالگرد شهید ستاری در بهشت زهرا (س) برگزار شد

به گزارش ایرنا،  این آیین معنوی با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و مداحی ذاکران اهل بیت(ع) در وصف شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، مدافعان حرم و به ویژه حاج قاسم سلیمانی به عنوان سیدالشهدای جبهه مقاومت در قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) بر سرمزار شهید منصور ستاری و سایر همرزمانش برگزار شد.

سورنا ستاری فرزند ارشد شهید منصور ستاری در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بزرگترین شاخصه شهید ستاری دانش و توانایی بالا در پیاده سازی طرح ها و ایده های ذهنی‌اش بود که موجب موفقیت های بسیار زیادی برای ارتش جمهوری اسلامی ایران شد.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه شهید منصور ستاری ابداعات و نوآوری های زیادی در حوزه ساخت هواپیما و قطعات آن داشت، خاطرنشان کرد: اعتماد به نفس بالا، قدرت بالای پیاده سازی تصورات ذهنی و استفاده درست از منابع و نیروی انسانی از دیگر شاخصه های این شهید بزگوار بود.

ستاری اضافه کرد: اقدامات شهید ستاری در علمیات والفجر هشت از جمله نوآوری های و استفاده درست از منابع و نیروی انسانی بود که موجب پیروزی رزمندگان اسلام شد.

وی در پایان ضمن تشکر از فرماندهای ارتش به ویژه نیروی هوایی برای برگزاری مراسم بزرگداشت شهید منصور ستاری، افزود: اینکه هنوز هم پس از ۲۶ سال یاد و خاطره شهید ستاری و همرزمانش فراموش نشده است نشان از توجه بالای مسئولان نظام کشور به جایگاه شامخ شهیدان است.

به گزارش ایرنا، منصور ستاری در ۱۵ دی سال ۱۳۷۳ در سانحه سقوط هواپیما در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به همراه افسران بلندپایه نیروی هوایی، یاسینی (معاون هماهنگ‌کننده و رئیس ستاد نیروی هوایی)، مصطفی اردستانی (معاونت عملیات نیروی هوایی)، احمد شجاعی، رزاقی، خلبان جم منش کمک خلبان، ریاحی، شریفی مسئول دفتر ستاری، «خلبان جمشیدی خلبان پرواز، «سنایی»، محتشمی افسر و گارد همراه، محسنی افسر و گارد همراه، و «پورزادی» به درجه شامخ شهادت رسیدند.

  مهلت مجدد ثبت‌نام در دوره‌های کارشناسی ناپیوسته اعلام شد

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)