برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور 99 آغاز شد

ثبت نام پذیرفته‌شدگان نهایی کدرشته محل های مرحله پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سراسری (بهمن ماه ) سال ۱۳۹۹ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از امروز آغاز می شود.

متقاضیانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته‌شده نهایی کدرشته محل های اعلام شده از سوی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در مرحله پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی سراسری (بهمن ماه) سال ۱۳۹۹ اعلام شده است برای اطلاع از زمان دقیق ثبت‌نام و مدارک مورد نیاز و نحوه انجام مراحل ثبت نام از امروز  شنبه مورخ ۲۰ دی به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.

همه پذیرفته‌شدگان باید حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور دارای مدرک دیپلم نظام‌ قدیم آموزش متوسطه، پیش‌دانشگاهی نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی، دیپلم نظام آموزشی جدید (نظام آموزشی ۳-۳-۶) و یا مدرک کاردانی (فوق‌ دیپلم) باشند، در غیر این صورت مجاز به ثبت‌نام نخواهند بود.

‌ پذیرفته‌شدگان دوره روزانه این مرحله خواه در رشته قبولی ثبت‌نام نمایند و یا ننمایند حتی با دادن انصراف قطعی از تحصیل مجاز به ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ به منظور انتخاب رشته‌های دوره روزانه نخواهند بود.

همه پذیرفته‌شدگان باید در زمان مقرر نسبت به ثبت‌نام خویش اقدام نمایند. عدم ثبت‌نام در زمان مقرر به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنان تلقی خواهد شد.

پذیرفته‌شدگان مندرج در این اطلاعیه که قبلاً در یکی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفته‌اند مطابق ضوابط، قبولی قبلی آنان لغو  شده و باید منحصراً در رشته قبولی جدید به تحصیل بپردازند.

  تحلیل میزان شیوع، مرگ و بهبودیافته‌های کرونا در کشور 

همچنین این دسته از متقاضیان لازم نیست از محل قبولی قبلی خود انصراف دهند، بلکه با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد و توسط موسسه محل قبولی مندرج در این اطلاعیه، مدارک ثبت‌نامی افراد از محل قبولی قبلی آنان درخواست می شود.

منبع: ایسنا