برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

زندگی نامه بازیگران سریال گیسو (مجموعه نمایش خانگی)

منوچهر هادی، کارگردان سریال شبکه نمایش خانگی عاشقانه توانست در سال 1396 با این مجموعه به موفقیت چشمگیری برسد، او سپس فیلم های محبوب آینه بغل و رحمان 1400 را در سینما اکران کرد و سریال نسبتا دشوار دلدادگان را نیز روی آنتن تلویزیون برد.

داستان گیسو درام معمایی با رویکردهای اجتماعی از جمله پول‌شویی است و با توجه به ساخت سریال‌های مختلفی که روابط رومانتیک در آنها محور اصلی بوده، در این فصل در جهت ارتباط با مخاطب، تحولی اساسی در داستان صورت گرفته است.

سریال گیسو در واقع فصل دوم عاشقانه است. در سریال گیسو رضا (با بازی حسین یاری) برای خارج شدن از مخمصه ای که به دام آن افتاده به کمک سهیل (با بازی محمدرضا گلزار) و پیمان (با بازی هومن سیدی) نیاز پیدا می کند. ولی نقشه ها آنطور که قرار بود پیش نمی رود. به این ترتیب وضعیت خیلی زود از کنترل خارج می شود و اتفاقات غیرمنتظره ای برای شخصیت های سریال رخ می دهد.

بازیگران سریال گیسو

از بازیگران سریال گیسو میتوان به محمدرضا گلزار، هومن سیدی، ساره بیات، حسین یاری، هانیه توسلی، شمسی فضل الهی، مسعود رایگان، علی رضا زمانی نسب، آزاده ریاضی، سانیا سالاری، یک بازیگر ایتالیایی اشاره کرد. حضور مهناز افشار که از بازیگران فصل اول یعنی سریال عاشقانه بود در سریال گیسو به چشم نمیخورد.

همچنین سریال گیسو همزمان با سریال دراکولا عرضه میشود.

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران، بازیگر سینما، نوازنده، خواننده، مجری و مدل ایرانی است. محمدرضا گلزار فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد. گلزار در سال ۱۳۷۹ برای نخستین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد.

پدر محمدرضا گلزار تبریزی و مهندس است و مادرش تهرانی و خانه دار است. دو برادر بنام علیرضا مهندس رشته عمران و بردیا مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام آتوسا مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است.

بیوگرافی هومن سیدی

هومن سیدی متولد 8 آذر 1359 در رشت، کارگردان، فیلمنامه‌نویس و بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون ایرانی است. هومن سیدی فرزند دوم خانواده است. او 2 برادر (حامد و هامون) و یک خواهر (هیلدا) دارد. مادرش بازنشسته نیروی دریایی است و پدرش بازنشسته کارمند بانک کشاورزی است.

هومن سیدی پس از پایان دبیرستان و دریافت دیپلم گرافیک کار خود را با حضور در کلاس‌های انجمن سینمای جوان رشت و ساخت چند فیلم کوتاه آغاز کرد. سپس به تهران آمد و در کلاس‌های بازیگری کارنامه به مدیریت پرویز پرستویی شرکت کرد.

هومن سیدی و آزاده صمدی در سال 1386 قبل از شروع فیلمبرداری سریال «راه بی‌پایان» با برگزاری یک مراسم خیلی ساده ازدواج کردند. این زوج در سال 1392 خبر جدایی خود را اعلام کردند. آزاده صمدی در فیلم کوتاه «دندان آبی» و فیلم‌های «آفریقا» و «سیزده» و تئاتر «روایت ناتمام یک فصل معلق» به کارگردانی هومن سیدی به ایفای نقش پرداخت.

  کارگردان سریال خاتون کیست؟ [سریال شبکه نمایش خانگی]

هومن سیدی نخستین فعالیت حرفه‌ای اش را با حضور در فیلم سینمایی «یک تکه نان» کمال تبریزی تجربه کرد و سپس نقش کوتاهی را در «چهارشنبه‌سوری» اصغر فرهادی ایفا کرد. سیدی پس از بازی در «پابرهنه در بهشت» از بهرام توکلی کاندیدای جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشن خانه سینما شد.

بیوگرافی ساره بیات

ساره بیات، بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون، متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۸ در تهران است. وی در سال ۱۳۸۹ با نقش آفرینی در فیلم مقلد شیطان به کارگردانی افشین صادقی، نخستین تجربه خود را در زمینه بازیگری سینما کسب کرد.

ساره بیات مدرک بازیگری خود را از موسسه کارنامه دریافت کرده و فعلیت خود را در عرصه بازیگری از سال ۱۳۷۹ آغاز کرده است. وی علاوه بر بازیگری، در زمینه طراحی لباس و نقاشی نیز فعالیت می کند.

از جمله افتخارات ساره بیات می‌توان به کسب جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن از انجمن منتقدان فیلم لندن و کسب جایزه خرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم برلین اشاره کرد.

وی سابقه بازی در سریال هایی همچون یک مشت پر عقاب، عاشقانه، دل و گیسو را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

بیوگرافی حسین یاری

حسین یاری بازیگر ایرانی سینما، تئاتر و تلویزیون، متولد ۱۶ دی ۱۳۴۶ در تهران است. وی در سال ۱۳۵۸ و در سن ۱۲ سالگی، با نقش آفرینی در نمایش گندم‌ های خونین، نخستین تجربه خود را در زمینه بازیگری تئاتر کسب کرد و در سال ۱۳۶۰ به گروه تئاتر حوزه اندیشه و هنر اسلامی پیوست.

حسین یاری در سال ۱۳۶۲، با ایفای نقش در فیلم های وارث و سرباز کوچک، برای نخستین بار تجربه بازی در مقابل دوربین های فیلمبرداری ۱۶ میلیمتری را بدست آورد. وی با بازی در نقش حیدر خوش مرام در سریال تلویزیونی شب دهم، به اوج محبوبیت و شهرت رسید.

حسین یاری سابقه فعالیت در عناوینی چون عالیجناب، داش آکل، نهنگ آبی، سریال ایرانی قلب یخی، عاشقانه و گیسو را در کارنامه هنری خود دارد.

از جمله افتخارات حسین یاری می ‌توان به کسب جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اشاره کرد.

میتوانید بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی را در وب ابزار دنبال کنید.

بیوگرافی هانیه توسلی

هانیه توسلی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است.از نخستین کارهایش در سینما حضور همچون سیاهی لشکر در سگ کشی بهرام بیضایی بود.

با فاصلهٔ یکی دو سال تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در شب های روشن از «هفتمین جشن خانه سینما» (۲۲ شهریور ۱۳۸۲) گرفت. وی همچنین در سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۱، برای بازی در فیلمِ دهلیز، برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

توسلی در فیلم های سینمایی بسیاری همچون گرگ بازی، بن بست وثوق، سیانور، نقطه کور، هفت ماهگی، مردن به وقت شهریور، زندگی خصوصی، دیشب باباتو دیدم آیدا و کافه ستاره حضور داشته است.

منبع : آفتاب آنلاین – سریال گیسو