برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

۱۴۷ واحد متخلف گردشگرپذیر در مازندران پلمب شد

مهران حسنی عضر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : ممنوعیت فعالیت واحدهای گردشگری تفریحی و اقامتی بنا بر دستورالعمل ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا بوده و نباید هیچکسی از این مصوبه تخطی کند. 

وی در باره ترکیب واحدهای گردشگری متخلف پلمب شده هم توضیح داد ، : ۲۶ مورد از این تعداد واحدهای اقامتی و ۱۲۱ دیگر هم شامل سفره خانه های سنتی و واحدهای پذیرایی بودند.

معاون گردشگری مازندران اظهار داشت: بیشترین میزان تخلف واحدهای اقامتی به ترتیب مربوط به شهرهای ساحلی رامسر با ۱۳ مورد و بابلسر با ۱۲ واحد بوده است.

حسنی همچنین گفت: بیشترین میزان تخلف از ممنوعیت فعالیت در سفره خانه های سنتی نیز با ۴۲ مورد در آمل شناسایی شد و این واحدهای جمع آوری و پلمپ شدند. 

وی بار دیگر بر جدیت شرایط کنونی و وخامت اوضاع سلامت عمومی اشاره کرد و گفت: با هیچ واحد گردشگری متخلف با اغماض برخورد نخواهد شد. 

معاون گردشگری مازندران تاکید کرد: در صورت هرگونه مشاهده پذیرایی از مسافران و حتی افراد بومی در اقامتگاه ها و مجموعه های گردشگری مازندران ، آن واحد پلمب و پروانه فعالیت آن لغو

می شود. 

حسنی از همه فعالان حوزه گردشگری خواست تا شرایط پیش آمده را درک و برای مقابله با ویروس کرونا حداکثر همکاری را داشته باشند. 

استان مازندران دارای حدود سه هزار و ۵۰۰ واحد گردشگری است که سالانه میزبان حدود ۳۰ میلیون گردشگر می باشند. 

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  نحوه ویرایش حوزه‌ کنکورهای ۹۹ برای داوطلبان تغییر کرد