برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

۱۴۰ مجموعه به شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی پیوستند

به گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رضا اسدی‌فرد در این خصوص گفت: امسال ۱۶۸ درخواست عضویت جدید داشتیم که با ۱۴۰ مورد آن موافقت شد.

وی بیان کرد: مراکز آزمایشگاهی در سراسر کشور بدون محدودیت می‌توانند به عضویت شبکه آزمایشگاهی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در بیایند، تنها شرط حضور آن‌ها در این شبکه، ارائه خدمات به عموم مشتریان است.

بر همین اساس، این شبکه توانسته در طی سال‌های اخیر تعداد زیادی از آزمایشگاه‌های کشور را به عضویت در این مجموعه ترغیب کند که با این کار در سال جاری ۱۶۸ عضو جدید به این شبکه پیوسته است.

اسدی‌فرد اظهار داشت: البته تمدید این عضویت به عملکرد آزمایشگاه در شبکه وابسته است که بر اساس ارزیابی سالانه سنجیده می‌شود.

وی گفت: با هدف آگاه شدن مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی از فعالیت‌های انجام شده و آخرین تصمیمات و برنامه‌های شبکه و همچنین تعامل نزدیک با سایر مراکز (به‌ ویژه مدیران مراکزی که تازه در شبکه عضو شده‌اند)، نشست‌ها و برنامه‌های جمعی متنوعی در شبکه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این نشست‌ها به صورت چرخشی و به میزبانی مراکز عضو برگزار می‌شود تا بازدید از آزمایشگاه‌های مجموعه میزبان، مقدمه‌ای برای شکل‌گیری همکاری‌های متقابل اعضا فراهم کند.

به گفته اسدی‌فرد، پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی، به عنوان مرجع اطلاعات توانمندی‌ها و خدمات آزمایشگاهی کشور، در دسترس پژوهشگران و صنایع قرار دارد، در این پایگاه، اطلاعات آزمایشگاها و تجهیزات و خدمات آنها به شیوه‌های مختلفی ارایه شده است.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  ساخت جاذب سازگار با محیط زیست برای حذف رنگزاهای صنعتی در تصفیه آب