برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

«به پژوه» سامانه‌ای برای ارائه خدمات به دانشگاهیان

به گزارش روز دوشنبه دانشگاه علامه طباطبایی، سامانه همراه «به‌پژوه» که از سوی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد این دانشگاه و با همکاری پژوهشگاه فرهنگ و علوم اسلامی برای مدیریت منابع پژوهشی به ویژه در بافت جامعه دانشگاهی کشور و دیگر مراکز پژوهشی طراحی شده است، در دسترس کاربران متقاضی قرار دارد.

هدف از توسعه این خدمت علاوه بر افزایش دسترسی به منابع و خدمات کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی،فراهم کردن دسترسی یکپارچه به منابع و خدمات کتابخانه‌های دانشگاهی همانند یک درگاه عمودی و نیز امکان انتشار برون دادهای علمی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فروش پیوسته آنها (نشر الکترونیکی) است.

قابلیت دسترس‌پذیرسازی جزوات و دیگر منابع آموزشی اساتید از طریق پروفایل‌های اختصاصی و تنظیم دسترسی دانشجویان مخاطب به این منابع، قابلیت جستجو و مرور محتوای دیگر سامانه‌های نشر الکترونیکی و کتابخوان مانند کتابراه، پاتوق به صورت یکپارچه و در محیط به‌پژوه از دیگر امکانات این سامانه است.

همچنین سامانه یاد شده امکان شخصی‌سازی خدمات و پنل مدیریتی منعطف و کارآمد برای توزیع و مدیریت خدمات، کیف الکترونیکی و شارژ اعتبار کاربران به صورت گروهی و بر روی منابع پژوهشی خاص از ناشران گوناگون، مدیریت منابع اطلاعاتی در فرایند پژوهش با تامین ابزارهای مورد نیاز پژوهشگران و مشارکت در ارائه خدمات همانند سامانه‌های یادگیری الکترونیکی را نیز فراهم کرده است.

 کاربران و پژوهشگران برای دریافت و نصب سامانه یاد شده در پلتفرم های اندروید و آی‌اواس به سیستم کتابخانه دیجیتالی دانشگاه به نشانی  d-lib.atu.ac.irو یا وب‌سایت به‌پژوه به نشانی behp.atu.ac.ir مراجعه کنند.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  «کشت فراسرزمینی» راهکاری برای تامین امنیت پایدار غذایی