برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

برگزاری نشست آشنایی با فرصت‌های مطالعاتی آلمان و بورسیه‌های موسسه تبادلات آکادمیک

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، دکتر علی شریف نژاد سرپرست پژوهشگاه ضمن خوش‌آمدگویی به حاضران، مطالب کوتاهی در مورد سیاست‌های کلی پژوهشگاه ارائه کرد و افزود: پژوهشگاه در سال‌های گذشته فعالیت‌های مختلفی در حوزه علمی – کاربردی به‌طور جدی پیگیری و دنبال کرده است. اولویت و محوریت کار در دانشگاه‌ها بر پایه آموزش بوده در حالیکه فعالیت آموزشی در پژوهشگاه در حداقل بوده است. نشر دانش و اشتراک‌گذاری پیگیری و ارائه می‌شود و این نشست در راستای تعاملات بین‌المللی است که یکی از اولویت‌های اصلی پژوهشگاه می‌باشد.
شریف نژاد با اشاره به فعالیت‌های کاربردی انجام‌شده در پژوهشگاه، افزود: در حوزه کودکان به‌ صورت جدی و آکادمیک در سطح بین‌المللی فعالیت‌های خوبی در حال انجام است و همچنین در حوزه سالمندان اقدامات بسیار ارزشمندی در حال اجراست.
وی همچنین در مورد مرکز ملی نوآوری فناوری ورزش و ایجاد فضای کسب‌وکار در قالب حمایت از استارت آپ‌ها و برگزاری دوازدهمین همایش بین‌المللی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی توضیحاتی ارائه داد.
سپس دکتر احمد کشاورزی “سرپرست دفتر موسسه تبادلات آکادمیک آلمان” در این نشست به معرفی نظام دانشگاهی و پژوهشی در آلمان پرداخت و با اعلام پشتیبانی مالی از طرح‌های بین دانشگاهی ایران و آلمان و معرفی تجربیات گذشته، مطالب ارزشمندی را به اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های سراسر کشور که در این نشست حضور داشتند، ارائه کرد.
 

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس(

  استان‌های مرزی به جذب گردشگر خارجی کمک کنند