برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

اوراق گواهی نیکوکاری برای مقابله با کرونا در فرابورس ایران عرضه شد

به گزارش روز چهارشنبه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تامین مالی جمعی یکی از شیوه های نوین تامین مالی پروژه های فناورانه و نوپاست که با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در بازار سرمایه اجرایی شده است.

در این طرح ملی، حامیان می ­توانند از تاریخ ۹۸/۱۲/۲۷ تا ۹۹/۱/۳۱ با خرید سهام نماد کرونا ۱۱ یا کرونا ۲۱ در انجام این اقدام خیرخواهانه کمک کنند، حداقل تعداد سهام در این نمادها یک ورقه گواهی نیکوکاری است و سقفی برای آن تعیین نشده است، ارزش اسمی هر ورقه گواهی نیکوکاری نیز ۱۰ هزار ریال است.

در نماد کرونا ۱۱ فرابورس، اصل و منافع حاصل از مبالغ تامین شده به متقاضی اهدا و جهت امور فوق­ الذکر مصرف می­ شود،در نماد کرونا ۲۱ نیز مبالغ تامین شده توسط امین (شرکت تامین سرمایه نوین) سرمایه ­گذاری شده و منافع حاصل از آن به متقاضی اهدا و جهت امور فوق ­الذکر مصرف می شود.

در این روش، اصل مبالغ تامین شده، با درخواست تامین کنندگان قابل بازگشت است، اما کارمزد تمامی ارکان مطابق مصوبه هیات مدیره سازمان صفر است و هیچ گونه هزینه ای بابت حمایت از این طرح از تامین کنندگان دریافت نخواهد شد.

به گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابتدای ورود ویروس کرونا به کشور تا ظهر روز سه شنبه ۱۶ هزار و ۱۶۹ نفر در کشور به طور قطعی به این ویروس مبتلا شده، ۹۸۸ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۵ هزار و ۳۸۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  آزمون زبان وزارت بهداشت یکم دی برگزار می‌شود