برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

کاشفی: به تعامل مدرس خیابانی با بخش خصوصی شهادت می‌دهم

«کیوان کاشفی» روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ضمن حمایت از تصمیم رییس‌جمهوری درباره انتخاب «حسین مدرس خیابانی» به عنوان سرپرست وزارت صنعت گفت: تعامل وی با اتاق بازرگانی و تشکل‌های بخش خصوصی می‌تواند به وزارت صنعت برای بهبود امور و همچنین کل جامعه کمک کند تا سطح تولید و مدیریت تقاضا و تنیظم بازار به خوبی انجام شود.

وی ادامه داد: مدرس خیابانی تجربه و سابقه زیادی در حوزه‌های مختلف بخصوص بازرگانی داخلی و خارجی و تنظیم بازار دارد و قطعا انتخاب وی به عنوان وزیر صنعت نیز انتخاب موفق و شایسته‌ای است.

کاشفی اظهار کرد: با توجه به سطح نقدینگی کشور و هجوم این نقدینگی بر بازارهای مختلف، پرداختن به بازار داخلی و تنظیم بازار و ارز کشور را به امری دشوار تبدیل کرده که تخصص و پختگی مدرس خیابانی در این زمینه می‌تواند برای اداره کشور در چنین برهه زمانی مفید باشد.

عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران با اشاره به تخصص مدرس خیابانی در حوزه صنعت اظهار کرد: باتوجه به نامگذاری امسال به عنوان سال جهش تولید، وی قطعا در این زمینه برنامه‌های دقیق و هدفمندی تدارک می‌بیند تا هرچه سریع‌تر جهش تولید عملیاتی شود.

وی در این زمینه تصریح کرد: مدرس خیابانی همیشه در کمیته ارزی اتاق حضور فعال داشت و در بسیاری از موارد ثبت سفارش واردات و برگشت ارز را بواسطه تعامل او با بانک مرکزی پیش برده و پیگیری می‌کردیم.

به گزارش ایرنا، عصر روز گذشته (دوشنبه) رییس جمهوری با صدور حکمی «حسین مدرس خیابانی» – قائم مقام پیشین وزارت صنعت- را به عنوان سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب کرد.

  نجات مسموم در زمان طلایی به دانش عمومی مردم وابسته است

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)