برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

موفقیت یا شکست؛ مسئله این است

اگر مدیری هستید که به دنبال موفقیت بیشتر در کسب و کار خود هستید و تمایل دارید تا درآمد خود را افزایش دهید و یا حتی فردی عادی هستید که در زمینه مدیریت تحصیلات آکادمیک داشته اید و به تازگی تصمیم گرفته اید که وارد بازار کار شوید و کسب و کار خود را شروع کنید، ما به شما دوره های DBA را پیشنهاد می کنیم. اما دوره DBA چیست و شرکت در آن چه مزایایی برای تان دارد؟

با توجه به وضعیت اقتصاد جهانی و داخلی و همچنین با درنظر گرفتن نوع این فعالیت ها در می یابیم که با روش های مدیریتی قدیمی و سنتی و تنها تکیه کردن به تجارب مدیر و مدیران و منابع مالی و انسانی نمی توان در این راه قدم برداشت و مشکلات پیش رو را رفع کرد. در آینده ممکن است کشور به سازمان تجارت جهانی نیز بپیوندد این امر موجب می شود تا مدیران با فرصت ها و چالش های بسیاری مواجه شوند. دوره مدیریت عالی کسب و کار این امکان را به آن ها می دهد تا پیش از این اتفاق ها تکنیک های نوین در دنیای کسب و کار را بیاموزند.

دوره DBA دوای درد هر مدیر

شاید شما هم یکی از افرادی باشید با کمی تلاش و سرمایه، به آسانی کسب و کاری راه اندازی کرده اید و یا یکی از افرادی هستید که با معرفی یکی از دوستان و آشنایان تان در یک شرکت بزرگ شروع به کار کرده اید؛ تمام این امور شدنی است. اما آیا با اداره امور و مدیریت آن ها آشنایی دارید؟ آیا می دانید که به چه دانشی نیاز دارید که در جایگاه شغلی که قرار دارید باقی بمانید و یا حتی آن را ارتقا دهید؟

فراموش نکنید که بدون دانش کافی از روش های مدیریت استراتژیک کسب و کار و به کارگیری روش های بروز، به خوبی نمی توان با این چالش ها روبرو شد. از این رو مدیران کسب و کار می بایست برای افزایش سطح دانش و به ارتقای سطح علمی خود، با موضوعات مهم در کسب و کار آشنایی کامل پیدا کنند که این خود اهمیت اخذ مدرک DBA را بیشتر می کند. به همین دلیل موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان یکی از مراکز آموزشی معتبر اقدام به برگزاری دوره DBA کرده و از مدیرن یا حتی افراد عادی که به تازگی قصد ورود به بازار کار را دارند، دعوت می کند که در این دوره ثبت نام و شرکت کنند.

  دبیرخانه کمیته فنی متناظر الکترونیک چاپی تاسیس شد

به طور کلی راه اندازی یک کسب و کار خیلی پیچیده نیست، مهم موفقیت در این راه و استفاده درست از سرمایه اولیه و چند برابر کردن آن است. پیدا کردن کار و استخدام در یک شرکت امکان پذیر است، آن چیزی که اهمیت دارد، ماندن در آن شغل و طی کردن یک سیر صعودی است. تمام این ها با گذراندن دوره مدیریت عالی کسب و کار، شدنی است.

دوره DBA فن پردازان به شما کمک می کند که میلیاردر شوید و میلیاردر بمانید

دوره آموزش DBA ، راهی مطمئن و هموار برای دست یافتن به رویای یک شبه میلیاردر شدن است! البته این جمله یک شوخیست!!! شما می توانید میلیاردر شوید اما نه یک شبه، بلکه در مدت کوتاهی. در حقیقت دوره DBA می تواند راهنمای شما باشد. این دانش به شما قدرت آنالیز قوی نسبت به مسائل مختلف می دهد و شما را آماده می کند تا در بازار کار با مسائل مختلف رو به رو شوید و قادر به حل این مسائل باشید. جالب است بدانید که هم اکنون شما در جایگاه شخصی خود یک مدیر هستید. شما مراحل مختلف زندگی خود را مدیریت می کنید در طول روز با چالش های گوناگون رو به رو می شوید، گاه این چالش ها را با موفقیت طی می کنید و گاه در طی کردن آن ها با مشکل رو به رو هستید.

یکی از عوامل توصیه برای شرکت در دوره DBA، تغییرات بازار، مشکلات و موانع احتمالی بر سر راه مدیران و صاحبان کسب و کار است که سبب می شود سالانه بر تعداد افرادی که در دوره مدیریت عالی کسب و کار شرکت می کنند، افزوده شود. اما موضوع مهم دیگری که امروزه بسیار به آن توجه می شود، مدرک یا گواهینامه تحصیلی است.

شاید عده ای از دریافت چنین مدرکی سرباز زنند، اما نمی دانند با اخذ گواهینامه DBA می توانند به نوعی اینده شغلی خود را تضمین کنند و به آن اعتبار ارزش ببخشند. تمامی مدارک موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان خصوصا دوره DBA این مجموعه علاوه بر این که مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است، همچنین دارای تایدییده سازمان ارزیابی جهانی WES کانادا نیز می باشد؛ این همان چیزی است که اغلب افرادی که در سرشان فکر مهاجرت می گردد، اهمیت می دهند و به آن نیازی اساسی دارند.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)