برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

۳۱ خرداد،  آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون دانش آموختگان دندانپزشکی خارج کشور

معاونت فرهنگی – دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز – یکشنبه – در اطلاعیه ای اعلام کرد: داوطلبان پیش از ثبت‌نام اینترنتی باید در مرکز خدمات آموزشی این وزارتخانه تشکیل پرونده داده یا آن را تکمیل کنند.

در این اطلاعیه معاونت فرهنگی – دانشجویی وزارت بهداشت تاکید کرد فقط افرادی که از سوی مرکز خدمات آموزشی این وزارتخانه به دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی معرفی شده‌اند، مجاز به شرکت در آزمون ملی هستند.

براساس این اطلاعیه کارت شرکت در آزمون از ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه ۷ مرداد ماه ۹۹ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

معاونت فرهنگی – دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این اطلاعیه یادآور شد: ارزیابی دروس اختصاصی آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور رأس ساعت ۸ و نیم صبح روز پنجشنبه ۹ مردا ماه ۹۹ و ارزیابی دروس علوم پایه رأس نیز ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه  بعد از ظهر پنج شنبه ۹ مرداد ماه ۹۹ برگزار می شود.

در این اطلاعیه معاونت فرهنگی – دانشجویی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: درپس از آزمون مرحله نظری اسامی قبول شدگان در سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام می شود.   قبول شدگان در مرحله نظری آزمون، جهت شرکت در مرحله عملی آزمون به پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران معرفی می شوند.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  دانلود آهنگ بی کلام فرزاد فرخ هوای تو