برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

کشور ما به یکی از صادرکنندگان بنزین در دنیا تبدیل شده است

علی نیکزاد روز دوشنبه در بازدید از پژوهشکده خودروسازی دانشگاه علم و صنعت گفت: در مجلس شورای اسلامی برای هماهنگی بین وزارت صمت و دانشگاه علم و صنعت، جلسه‌ برگزار شده است. ما در مجلس برای اتصال نهادهای مختلف در زمینه صنعت خودروسازی آماده هستیم.

نیکزاد تصریح کرد: کارفرمای فعالیت در زمینه خودروسازی وزارت صمت است و کار علمی در دانشگاه صورت می‌گیرد. نیروی هوا و فضای سپاه نیز در زمینه حمایت از تولیدکنندگان خودرو اعلام آمادگی کرده است. در همین راستا در نظر داریم این موضوع را در مجلس بررسی و تعهدات هر یک از این نهادها را پیگیری کنیم.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ساخت پالایشگاه خلیج فارس توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه گفت: ساخت این پالایشگاه نشان داد آمریکا با تحریم بنزین نیز نتوانست به اهداف شوم خود برسد؛ زیرا کشور ما در حال حاضر به یکی از صادرکنندگان بنزین تبدیل شده‌ است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی، سردار حاجی زاده فرمانده هوا فضای سپاه، و جمعی از مسئولان عالی رتبه لشگری امروز از مرکز تحقیقات ماهواره و ماهواره جدید و پژوهشکده خودرو و پلتفورم خودروی ملی در دانشگاه علم و صنعت بازدید کردند. 

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  آزمایش سریع و دقیق تشخیص پادتن کووید ۱۹