برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

۱۴ هزار داوطلب در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی ثبت‌نام کردند

به گزارش روز دوشنبه معاونت فرهنگی – دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کارت آزمون چهل و هفتمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در حال توزیع است و داوطلبان می‌توانند همزمان با تکمیل فرم خود اظهاری کرونا، کارت آزمون را دریافت کنند.

کارت ورود به جلسه چهل و هفتمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی از روز یکشنبه ۱۲ مرداد بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار گرفته است و داوطلبان تا ساعت ۸ صبح روز سه شنبه ۱۴ مرداد می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir از کارت آزمون خود پرینت بگیرند.

برای دریافت کارت لازم است فرم خود اظهاری توسط داوطلب تکمیل شده تا نمایش کارت فعال شود. (برای حفظ سلامت تمام داوطلبان این فرم باید با دقت پر شود.) برای تمام افرادی که مبتلا به کرونا هستند مکانی جداگانه در نظر گرفته خواهد شد.

داوطلبانی که به هر دلیل غیر مجاز هستند می‌توانند از طریق تکمیل مدارک، نقص مدرک خود را ارسال و پس از بررسی توسط کارشناسان کارت ورود به جلسه را دریافت کنند. تمامی داوطلبان می توانند در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۴ مرداد ۹۹ فوق نسبت به بر طرف کردن نقص مدرک اقدام کنند.

چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی پزشکی  با رقابت ۱۴ هزار و ۶۷۸ نفر  روز پنجشنبه ۱۶ مرداد ۹۹ برگزار می‌شود.

تعداد حوزه‌های آزمون به ۲۷ حوزه در مراکز استان‌ها و ۴ مرکز در شهر تهران افزایش پیدا کرده است و علاوه بر آن دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان، اراک، شهرکرد، قزوین، کاشان و کردستان به حوزه‌های اولیه اضافه شد. همچنین حوزه‌های شهر تهران از ۲ حوزه به ۴ حوزه افزایش پیدا کرد.

  تضمین امنیت غذایی با افزایش ۳۲ درصدی تولیدات کشاورزی  

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)